  • 41. Data: 2020-12-22 23:25:44
    Temat: Re: Hulajnoga elektryczna o dużej mocy - jakim jest pojazdem wg przepisów?
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-12-2020 o 23:19, ToMasz pisze:

    > oba co? Twizy i motorower są porównywalne w kwestii spełnianych funkcji.
    > to i to jeżdzi na tani prąd, jest ekologiczne i nadaje się na transport
    > osobisty.

    Dopóki się na śliskim nie wywalisz ze skuterkiem.

    > twizy i xsara porównywalne są cenowo. pełnoprawny samochód - to jednak
    > jest fajna rzecz. można nad morze jechać, na narty, na wycieczke z
    > rowerami, pralkę przywieść.

    O ile będzie jechać.
    Jak się zepsuje, to przestaje być porównywalne z jeżdżącym elektrykiem.
    Nawet skuterkiem, ale na 4 kołach, tak jak Twizy.

  • 42. Data: 2020-12-23 01:35:32
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > ja piszę o dojeździe do pracy i do domu. bułki - do plecaka.

    No dobra, jak się nie robi zakupów rodzinie to można w plecaku wozić.
    Też tak robiłem skuterkiem, tylko mały plecak miałem. Ciągle pozostaje
    co zrobić w deszczu. Jak zrobiłem tak się do dzisiaj z tego śmiejemy.

    > widzisz.... Wielu ludzi lubi obnosić się z czymś drogim, żeby innym
    > szczęki poopadały. Wielu ludziom nie opadają szczęki, bo wiedzą że aby
    > kupić coś drogiego, aby wydawać swoje pieniądze w głupi sposób, trzeba
    > najpierw je zarobić. albo pożyczyć i zapłacić za pożyczenie. Więc po co
    > oszczędzać? żeby ogólnie mniej pracować, więcej mieć czasu na to co
    > sprawia przyjemność, albo na odpoczynek.

    To właśnie po to wydaje się pieniądze. Możnaby komunikacją miejską
    jeździć, ale dzięki samochodowi można szybciej i wygodniej ze wszystkim
    uwinąć się i w domu opoczywać.

    > na 100% przyjemniej i szybciej,
    > pomyka się rowerem czy hulajnogą przez park, niż czeka na autobus i
    > jedzie w ścisku.

    A kto chce autobusem jeździć?

    > oczywiście można autem, ale to nie ekologiczne i
    > drogie.

    Ale nas stać i nie jest tak nieekologiczne by się aż tak przejmować.

    > Sam parking może w centrum 100zł kosztować.

    100 to najmniej, może kosztować pewnie 400. 100 to ja zaśmiałem się jak
    łatwo załatwiłem. Nie zawsze praca jest w ścisłym centrum.

    > a 12kg  hulajnogę
    > postawisz w biurze.

    W banku? Dobrze się czujesz?

    > a co to ma do rzeczy? jednoślad elektryczny moze być schowany
    > gdziekolwiek.
    Ale po co go chować? Równie dobrze można chcieć do grobu zabrać.

    > polecany tutaj twizzy nie. mało tego, bałbym się zostawić
    > twizy pod blokiem.

    Co by Ci zrobili? Zdjęcie? Ludzie w gacie s...ją bez konkretnego powodu.

    > obojętnie. tak samo jak jednoślad twizy nie nadaje się na gównianą
    > pogodę. Z praktyki wiem ze to sie rzadko trafia - ale jednak.

    No nie, o to właśnie chodzi, że różni się diametralnie. Jakoś tak jest,
    że jeszcze nie zdarzyło się bym wolał jechać RSem.

    > oba co?

    Dwa zdania powyżej. W jednym XXXX, w drugim YYYY. Oba nieporównywalne z
    Twizy.

    > Twizy i motorower są porównywalne w kwestii spełnianych funkcji.

    Bredzisz jak Cavalino.

    > to i to jeżdzi na tani prąd,

    Motorower jeździ na benzynę :-) Rozumiem skuter elektryczny ... prąd
    niczego nie determinuje. Może być na benzynę albo cokolwiek. Nikogo to
    dzisiaj nie grzeje.

    > jest ekologiczne i nadaje się na transport
    > osobisty. co prawda twizy ma szybkę i trochę chroni przed deszczem,

    Trochę ... błehłehehe. Ty się weź puknij w główkę. Nie masz trzeźwej
    oceny nie tylko w tym temacie.

    > jest
    > gdzie torbę położyć, ale jednocześnie trzeba to jakoś pod pracą
    > zabezpieczyć, pod domem też,

    Po domem akurat nie, pod blokiem możnaby rozważyć, ale ... musiałbyś
    chyba Ty przyjść i coś nabroić bo jakoś od roku nikt tego nie robi. Może
    wejść nie umie, ROTFL.

    > a hulajnogę zabierzesz ze sobą

    Dokąd? Hulajnoga jest wszędzie problemem. Do mieszkania sobie mogę
    zabrać i tyle. I mi będzie zawadzała. Miałem skuter to wiem. Chwilowo
    nie mam i mam luz.

    > twizy i xsara porównywalne są cenowo. pełnoprawny samochód - to jednak
    > jest fajna rzecz. można nad morze jechać, na narty, na wycieczke z
    > rowerami,

    A mówimy o tym?

    > pralkę przywieść.

    ROTFL.

    > Parking trzeba mieć, ale różnica w cenie
    > jest taka, ze kasy wystarczy na paliwo na tysiące kilometrów. A jakby
    > tak jakiegoś matiza albo seicento do konkurencji wprowadzić....

    Ok wprowadzam. Chcesz moje Seicnnto za 2500 zł? 1/4 tego co liczyłeś za
    xarę. W pełni sprawne, z dobrym wyposażeniem. Jeździłem nim wielokrotnie
    ze Śląska nad morze bez problemu. Po górach też.

    > Dla mnie koniec.

    Jeśli Seicento jest takie cudne to czemu ciężko zaśpiewać za nie 2500? A
    Twizy albo twoją xarę jakoś można 10x tyle. Xara to jakiś wyjątkowy
    samochód?

    Brak Ci trzeźwej oceny.

  • 43. Data: 2020-12-23 01:36:16
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 22.12.2020 o 23:25, Cavallino pisze:

    > O ile będzie jechać.
    > Jak się zepsuje, to przestaje być porównywalne z jeżdżącym elektrykiem.
    > Nawet skuterkiem, ale na 4 kołach, tak jak Twizy.

    Skuterek na 4 kołach. Puknij się chłopku w swój głupi czerep.

  • 44. Data: 2020-12-23 01:37:43
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 22.12.2020 o 23:22, Cavallino pisze:

    > 10 letnia spalinówka to już skarbonka.
    > A Twizy jako zabawka dla dziecka byłby ok.

    ZOE za 80 tys to jest zabawka dla dorosłego chłopka takiego jak Ty.