  • 1. Data: 2009-10-07 13:40:58
    Temat: Huawei e630 - problem
    Od: "Kondziuch" <R...@w...pl>

    Mam modem do netu huawei e630.
    Modem dziala bez problemu z blueconnect.
    Modem mial blokade blueconnect ktora wczoraj zdjalem po wpisaniu 10 cyfr.

    Chce aby huawei pracowal z playonline. Niestety po wpisaniu ustawien playa
    http://web.playmobile.pl/pl/internet/prezentacja/ind
    ex.html
    nie moge sie polaczyc z siecia.

    Co jest grane?
    Czy jest jakies dodatkowe zabezpieczenie modemu blueconnect?

    Modem normalnie jest wykrywany przez komputer.

  • 2. Data: 2009-10-07 13:44:41
    Temat: Re: Huawei e630 - problem
    Od: "Kondziuch" <R...@w...pl>

    Jeszcze dodam, ze na komputerze mam zainstalowany blueconnect manager z ery
    oraz oprogramowanie do playonline (pracuje bez problemu z modemem na usb).

    Ustawienia wprowadzam przez Huawei mobile connect.
    Niestety cos robie zle bo netu niet.

  • 3. Data: 2009-10-07 14:56:55
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Kondziuch wrote:
    > Chce aby huawei pracowal z playonline. Niestety po wpisaniu ustawien
    > playa http://web.playmobile.pl/pl/internet/prezentacja/ind
    ex.html
    > nie moge sie polaczyc z siecia.

    Trudno wyczuć co robisz nie tak, ale 2 rzeczy są pewnie: 1. modem musi
    zalogować się do sieci Play na 3G (wymuś w sofcie 3G i zobacz, czy
    rzeczywiście jest sygnał) 2. jedyne ustawienie jakie musisz podać, to
    nazwa APN, a ona brzmi "internet". Reszta puste albo domyślne. No i
    upewnij się, że wybrałeś odpowiedni profil jako aktywny.

    Jakub

  • 4. Data: 2009-10-08 09:33:03
    Od: "Kondziuch" <R...@w...pl>

> [...]
    > nazwa APN, a ona brzmi "internet". Reszta puste albo domyślne. No i
    > upewnij się, że wybrałeś odpowiedni profil jako aktywny.

    Korzystam z softu huawei mobile connect.
    I tam zmienilem ustawienia wg. instrukcji.
    Ale cos jest nie tak.
    Niby modem wykrywany jest ok. Potem klikam "Polacz" ... i pojawiaja sie
    rozne napisy ... info typu otwieram port etc. ze sie
    loguje - to tez jest ok. Potem sie wyswietla komunikat Uwierzytelnianie - i
    tu sie wywala. Nie przechodzi. I jest komunikat:
    "Polaczenie nie powiodlo sie"

  • 5. Data: 2009-10-08 10:46:26
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Kondziuch wrote:

> [...]
    > loguje - to tez jest ok. Potem sie wyswietla komunikat Uwierzytelnianie - i
    > tu sie wywala. Nie przechodzi. I jest komunikat:

    no to musisz wlaczyc logowanie dla tego polaczenia i zobaczyc na czym
    sie wywala. Za malo informacji podales, ale moim zdaniem problem jest w
    ustawieniach dialup windows a nie w mobile connect czy modemie.
    Bo polaczenie nastepuje (stad to uwierzytelnianie) i cos sie nie zgadza
    dalej.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 6. Data: 2009-10-08 11:00:34
    Od: "Kondziuch" <R...@w...pl>

> [...]
    > ustawieniach dialup windows a nie w mobile connect czy modemie.
    > Bo polaczenie nastepuje (stad to uwierzytelnianie) i cos sie nie zgadza

    ale skad tu dialup?
    Uzywam netu z neostrady, ethernet, playonlie (po usb) ... i wszystko jest
    ok. Na huawei dziala blueconnect ale lacze sie via blueconnect manager a nie
    huawei mobile connect.

  • 7. Data: 2009-10-09 08:20:54
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Kondziuch wrote:

> [...]
    > ok. Na huawei dziala blueconnect ale lacze sie via blueconnect manager a nie

    A jak myslisz jak bluconnect manager i to playonlineowe cos tam sie
    lacza z netem ;-) To sa polaczenie Dial-up. Masz dodane modemy komorkowe
    (czy to PCMCIA czy USB) i zajrzyj do ustawien sieciowych a zobaczysz ze
    managery, zrobily ci tam polaczenie dial-up :) wykorzystujac te modemy
    komorkowe.
    Mozna je uruchamiac zamiast korzystania z tych ogromnych aplikacji.

    Dial-up nie musi oznaczac polaczenia tylko z siecia stacjonarna.

  • 8. Data: 2009-10-09 09:16:32
    Od: Borafu <b...@g...pl>

    darnok pisze:

> [...]
    > komorkowe.
    > Mozna je uruchamiac zamiast korzystania z tych ogromnych aplikacji.

    I często-gęsto działa to zdecydowanie lepiej.

    Pozdro
    --
    Borafu

  • 9. Data: 2009-10-09 11:15:46
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 7 Oct 2009 15:44:41 +0200, Kondziuch napisał(a):

> [...]
    > oraz oprogramowanie do playonline (pracuje bez problemu z modemem na usb).
    >
    > Ustawienia wprowadzam przez Huawei mobile connect.

    Sprawdź, czy przypadkiem w tle nie chodzi Ci jakiś proces Blueconnect.
    Może on coś miesza.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 10. Data: 2009-10-09 11:57:47
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Borafu wrote:

    > I często-gęsto działa to zdecydowanie lepiej.

    Potwierdzam :-)
    Zamiast tych koszmarnych aplikacji na modemach USB, uzywam dialupa.
    I jest bardziej przyjazne :) i nie trzbea miec nic duzego w tle odpalonego.