    From: "mariusz" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <0...@g...com>
    Subject: Re: Huawei Y6 2019
    Date: Mon, 23 Sep 2019 11:01:25 +0200

    Mam ten telefon, jestem bardzo zadowolony, przede wszystkim bardzo szybki,
    to główna zaleta, do tego bateria bardzo długo trzyma, długo by jeszcze
    mówić o zaletach, ale nie o to chodzi, wszystko juz sobie poustawiałem po
    swojemu, poszło naprawde sprawnie, zero problemów, mimo że duzo miałem
    róznych ustawień i przenoszonych apek. Tylko mam jeden problem, chodzi o
    dzwiek nadchodzącego SMS, zawsze miałem wyciszony, albo ustawiałem sobie
    jakis tam swój subtelny, cichy, albo wibracje tylko. A tu, wchodzę w
    ustawienia/Dzwięk/Domyślny dzwonek powiadomienia i tu mam ustawiony jakis
    systemowy "Pixie Dust", nie mogę tego w ogóle ruszyć, nie mogę zmienić, jak
    wchodzę w ten "domyslny dzwonek powiadomienia" mam duzo różnych katalogów a
    w nich zero plików. Oglądałem kilka filmów na YT i tam powinny być dzwięki
    do wyboru, ja tego nie mam, jak to przywrócić?