  • 11. Data: 2011-09-10 18:42:09
    Temat: Re: Huawei U8500 - co dalej po testach?
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-10 20:17:53 +0200, ererer <e...@n...pamietam.maila> said:

    > Nie pomylił. Zobacz sobie samsunga i780.

    OK.

    Gdzie tam
    <http://mobilitysite.com/wp-content/uploads/2007/12/
    windowslivewritermobilereviewreviewsthesamsungi780-9
    671i780review-2.jpg>
    jest _myszka z kursorem_?

    --
    Bydlę

  • 12. Data: 2011-09-10 20:26:00
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    Bydlę" napisał:

> [...]
    >
    > Gdzie tam
    > <http://mobilitysite.com/wp-content/uploads/2007/12/
    windowslivewritermobilereviewreviewsthesamsungi780-9

    Myszka, tylko nie suwana a miziana po brzuszku ;-)
    http://komorkomania.pl/2007/09/23/samsung-z-kursorem
    -myszki-znamy-wiecej-szczegolow

    JoteR

  • 13. Data: 2011-09-11 07:30:38
    Od: ererer <e...@n...pamietam.maila>

    ToMasz pisze:
    > Wyczytałem ze ten telefon *ma "optical trackpad"* _Działa_ on _jak_
    joystick
    > czy jak myszka z kursorem?

    http://www.youtube.com/watch?v=ipGl1FBxP_A&feature=p
    layer_detailpage#t=43s

    --
    Pozdrawiam.
    ererer

  • 14. Data: 2011-09-11 15:53:51
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-10 22:26:00 +0200, "JoteR" <j...@p...pl> said:

    windowslivewritermobilereviewreviewsthesamsungi780-9
    671i780review-2.jpg>

    > Myszka, tylko nie suwana a miziana po brzuszku ;-)

    Czyli _tak samo_ jak w U8500.
    Prędzej nazwałbym to pieścidełkiem, niż myszką.
    :-)))

    --
    Bydlę

  • 15. Data: 2011-09-11 16:11:20
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Bydlę" napisał:

    > Czyli _tak samo_ jak w U8500.

    Absolutnie nie. W Samsungu i780 (i nie tylko, np. w Omnii też) owe
    miziadełko porusza na ekranie *kursorem*. Taką windzianą strzałeczką. W
    U8500 kursora jako takiego nie ma, mizianie przenosi tylko fokus na kolejne
    elementy ekranu.

    JoteR

  • 16. Data: 2011-09-11 16:45:57
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-11 18:11:20 +0200, "JoteR" <j...@p...pl> said:

    > Absolutnie nie. W Samsungu i780 (i nie tylko, np. w Omnii też) owe
    > miziadełko porusza na ekranie *kursorem*.

    To jest drugorzędne, czy kursor wjeżdżana ikonę, czy podświetla się
    ikona - mowa była o _myszce_.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 17. Data: 2011-09-11 17:21:42
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 11.09.2011 18:45, Bydlę pisze:

    > To jest drugorzędne, czy kursor wjeżdżana ikonę, czy podświetla się
    > ikona - mowa była o _myszce_.
    > :-)
    masz w swoim PC myszkę optyczną? odwróć ja do góry nogami, zatkaj
    "czujnik" kciukiem i poprzesuwaj nim. Czy "Lata" Ci strzałka po ekranie?
    W i780 jest tak samo. Co ciekawe, można trzymać telefon w jednej ręce,
    podczas jazdy na rowerze i mieć idealną trafność w klikaniu tą strzałką!
    każdy wybój tak samo oddziaływuje na kciuk i telefon. Ja już tak w nałóg
    wpadłem ze nie wyobrażam sobie życia z PDA inaczej. Stąd będę pytał przy
    każdym następnym modelu wyposażonym w "optical trackpad"

  • 18. Data: 2011-09-11 17:41:52
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-11 19:21:42 +0200, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> said:

    > masz w swoim PC myszkę optyczną? odwróć ja do góry nogami, zatkaj
    > "czujnik" kciukiem i poprzesuwaj nim. Czy "Lata" Ci strzałka po
    > ekranie? W i780 jest tak samo.

    Pod spodem coś mu świeci?
    ;>
    W obu urządzeniach przesuwa się palcem po guziku.
    O to mi chodziło.
    Reszta to drugorzędne w tym przypadku szczegóły oprogramowania (jak
    odczytywany ruch palca jest prezentowany na ekranie).
    :-)

    --
    Bydlę

  • 19. Data: 2011-09-12 17:14:00
    Od: mac66 <m...@a...pl>

    On 2011-09-09 21:46, MarekM wrote:
> [...]

    ja oddalem - nic nie proponowali
    Pani tylko stwierdzila ze ten telefon "taki powolny" jak go sprawdzala

    podobno oddalem po terminie - bralem w poniedzialek i oddalem dwa tygodnie pozniej
    tez w poniedzialek
    (a wydaje mis ie ze na koncie w testujsmartfona.pl mialem na oddanie kilka dni - od
    poniedzialku do srody albo i pozniej)

    teraz na testujsmartfona mam date zwrotu 08.09 i tekt "opozniony 4 dni" a oddawalem
    05.09 - nie wiem o co chodzi.....

    m.