-
21. Data: 2010-04-15 14:37:19
Temat: Re: Hornet i gaznik
Od: duddits <d...@N...pl>
W dniu 2010-04-15 16:27, Sherlock pisze:
[..]
> http://www.bikez.com/motorcycles/honda_hornet_600_20
07.php
> http://www.bikez.com/motorcycles/honda_hornet_900_20
06.php
A to w ogóle jest wiarygodny serwis? Bo jeśli chodzi o FZ6 2008 to są
tam same bzdury. Dalej nie chciało mi się sprawdzać.
--
duddits
-
22. Data: 2010-04-15 14:44:45
Temat: Re: Hornet i gaznik
Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>
Uzytkownik "amos" <g...@g...com> napisal w wiadomosci
news:1378a722-f68a-439c-850c-db1627305fc2@v20g2000yq
v.googlegroups.com...
> On 15 Kwi, 16:11, "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> wrote:
>> Powiedz ile jestes w stanie mi zaproponowac to moze sie dogadamy bo
>> naprawde pilnie potrzebuje czegos na 4 lapach.
> Przyslij prosze na priv dokladniejsze zdjecia plus jakies foty
> przedstawiajace jak sprzet wygladal przed naprawa.
> Prawde mowiac bak mnie nie przeraza, az takim esteta nie jestem, ale
> kolanka na fotach sa dosc mocno przepalone jak na ten przebieg i wiek.
Wieczorem jak wróce do domu podesle wszystko.
--
Pozdrawiam
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaz
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)
-
23. Data: 2010-04-15 14:45:34
Temat: Re: Hornet i gaznik
Od: Sherlock <n...@m...com>
W dniu 2010-04-15 16:37, duddits pisze:
> A to w ogóle jest wiarygodny serwis? Bo jeśli chodzi o FZ6 2008 to są
> tam same bzdury. Dalej nie chciało mi się sprawdzać.
dane mojego moto sie zgadzają ;)
Sherlock
-
24. Data: 2010-04-15 14:58:40
Temat: Re: Hornet i gaznik
Od: AZ <a...@g...com>
On 2010-04-15, duddits <d...@N...pl> wrote:
> W dniu 2010-04-15 16:27, Sherlock pisze:
> [..]
>> http://www.bikez.com/motorcycles/honda_hornet_600_20
07.php
>> http://www.bikez.com/motorcycles/honda_hornet_900_20
06.php
>
> A to w ogóle jest wiarygodny serwis? Bo jeśli chodzi o FZ6 2008 to są
> tam same bzdury. Dalej nie chciało mi się sprawdzać.
>
Wg. nich ZZR 1200 ma 164 Nm momentu ;-)
--
Artur
ZZR 1200
-
25. Data: 2010-04-15 15:47:31
Temat: Re: Hornet i gaznik
Od: "pearljb" <p...@g...pl>
Uzytkownik "amos" <g...@g...com> napisal w wiadomosci
news:c81a28ff-952e-4cad-8e68-aa19f1748aec@5g2000yqj.
googlegroups.com...
> Rozwazam bardzo powaznie zakup jakiegos nakeda, Hornet najbardziej
> pasuje mi stylistycznie. Troche mniej Bandit.
> Na jakie jeszcze maszyny warto zwrocic uwage, aby koszt utrzymania nie
> zabil? Moto jak najbardziej do miasta. Fazer, SV650 nie do konca mi
> odpowiadaja.
Przymierz sie do kadego z tych motocykli zanim zdecydujesz sie na konkretny
model. Pozycja na nich jest inna, zachowanie sie rozni. Na bandicie i fazerze
siedzi sie jak na krzesle, na hornecie jest sie troche pochylonym do przodu, a
na sv w zasadzie wisi sie na rekach (pozycja jest podobna do sportow). Wg mnie
hornet jest najbardziej poreczny z tych motocylki, ma najlepiej uksztaltowany
bak, ale dla poczatkujacego moze sie wydawac troche "narwany", bandit i fazer sa
w sumie podobne w jezdzie, z tym ze ten drugi ma wiecej plusow: jest lzejszy, ma
wiekszy bak, mniej pali i lepiej zachowuje sie w zakretach. SV jest specyficzne
i ze wzgledu na pozycje (srednio wygodna na dluzsze dystanse) i na prace silnika
(v-ka) - musisz wybrac czy nie pasuje ci bardziej charakterystyka rzedówki. No i
sv-ka prze glebie parkingowej dostaje w chlodnice wiec musialbys zalozyc
kraszpady. Zakrety najlepiej lyka sv, pozniej hornet pozniej fazer i gsf.
Jezdze piaty rok hornetem, kolega ma fazera, inny sv, pare razy lecialem
banditem. Czasem sie zamieniamy i wszyscy zgodnie twierdza ze honda jezdzi im
sie najlepiej, za to w trasie ja tankuje najczesciej, bo mimo ze pali malo to ma
najmniejszy z nich bak.
Nie wiem czy dobrze pamietam, ale co do obslugi to w bandicie i sv czesciej
zmieniasz olej, w hornecie pada czasem regulator napiecia i trzeba robic rozrzad
co 30-40kkm.
> Ducati Monster, Triumph - tych boje sie najbardziej, choc wizualnie
> naprawde mi pasuja. Ceny tez sporo wyzsze od konkurencji.
O Ducati krazy wiele legend, a to ze ma problemy z elektryka, a to ze sie czeka
wieki na czesci i nie kazdy sie podejmie naprawy. Ale mimo ze to wlasnie
legandy, to cos w tym moze byc bo to ladne moto, ktore bardzo zadko sie widuje.
> amos
pzdr johny
-
26. Data: 2010-04-15 17:22:55
Temat: Re: Hornet i gaznik
Od: amos <g...@g...com>
On 15 Kwi, 17:47, "pearljb" <p...@g...pl> wrote:
> Przymierz sie do kadego z tych motocykli zanim zdecydujesz sie na konkretny
> model. Pozycja na nich jest inna, zachowanie sie rozni. Na bandicie i fazerze
> siedzi sie jak na krzesle, na hornecie jest sie troche pochylonym do przodu, a
> na sv w zasadzie wisi sie na rekach (pozycja jest podobna do sportow). Wg mnie
> hornet jest najbardziej poreczny z tych motocylki, ma najlepiej uksztaltowany
> bak, ale dla poczatkujacego moze sie wydawac troche "narwany", bandit i fazer sa
> w sumie podobne w jezdzie, z tym ze ten drugi ma wiecej plusow: jest lzejszy, ma
> wiekszy bak, mniej pali i lepiej zachowuje sie w zakretach. SV jest specyficzne
> i ze wzgledu na pozycje (srednio wygodna na dluzsze dystanse) i na prace silnika
> (v-ka) - musisz wybrac czy nie pasuje ci bardziej charakterystyka rzedówki. No i
> sv-ka prze glebie parkingowej dostaje w chlodnice wiec musialbys zalozyc
> kraszpady. Zakrety najlepiej lyka sv, pozniej hornet pozniej fazer i gsf.
> Jezdze piaty rok hornetem, kolega ma fazera, inny sv, pare razy lecialem
> banditem. Czasem sie zamieniamy i wszyscy zgodnie twierdza ze honda jezdzi im
> sie najlepiej, za to w trasie ja tankuje najczesciej, bo mimo ze pali malo to ma
> najmniejszy z nich bak.
> Nie wiem czy dobrze pamietam, ale co do obslugi to w bandicie i sv czesciej
> zmieniasz olej, w hornecie pada czasem regulator napiecia i trzeba robic rozrzad
> co 30-40kkm.
Dzieki za garsc naprawde konkretnych i rzeczowych informacji.
Z opisow interentowych takze wynika, ze Hornet jest bardzo dobrze
postrzegany pod wieloma wzgledami: silnik, prowadzenie, wygoda,
latwosc manewrowania w miescie, maloproblemowosc. Do tego doklada sie
wyglad, ktory mi akurat najbardziej pasuje. Sylwetke tez wole siedzaca
niz lezaca.
Ze wzgledu na popularnosc jest w miare duzy wybor, choc szkoda, ze tak
malo 900. Z pewnoscia tez nie bedzie trudno sprzedac.
Jak na pierwszy powazny motocykl, mysle, ze sie doskonale nadaje.
--
pozdrawiam
amos
Mysle, z
-
27. Data: 2010-04-15 17:24:53
Temat: Re: Hornet i gaznik
Od: Sysek <s...@p...onet.pl>
> 600 PC41 ma 102KM wg katalogu wiec ta 900 to jakas pomylka...
>
Jak lubisz to dus' sobie 600 do 8 tys' obrotów z.eby jakos' jecha?a
w 900 wystarczy po?owa tego i juz. czuc' , z.e jedziesz.
Niby to samo , ale wygla;da inaczej.
600 to taki standard jak kawa Z7 , czy B6
900 budzi respekt , wygla;dem i zachowaniem.
Silnik tez. pracuje inaczej, a jak do?oz.ysz porza;dne t?umiki, to micha
sama sie; cieszy.
Katalogowe 2,9s do setki robi wraz.enie i zaskoczy nie jedna; sportowa; 600
spod s'wiate?. Ale ze wzgle;du na pozycje; za kiera; :) cie;z.ka sprawa do
wykre;cenia.
Przymierza?em sie; tez. swego czasu do Fazera600 i Horneta 600 niby maja;
po 100kucy ale, jakies' marne te chabety z porównaniu z kucykami z H900.
--
Sysek
-
28. Data: 2010-04-15 19:50:37
Temat: Re: Hornet i gaznik
Od: amos <g...@g...com>
Moze ktos pomoze ocenic te sztuke:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M184869
1
Rozmawialem z wlascicielem, faktycznie robil jakby sobie. Przelatal na
tym 2 sezony, choc przez telefon brzmial dosc mlodo. Niestety tylko
jeden kluczyk.
Na plus duzo wymienionych rzeczy eksploatacyjnych. Na minus - robione
wlasnorecznie.
Czy w razie czego jest opcja dorobienia, czy trzeba wymieniac
immobilizer?
--
amos
-
29. Data: 2010-04-15 20:35:12
Temat: Re: Hornet i gaznik
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2010-04-15 21:50, amos pisze:
> Na plus duzo wymienionych rzeczy eksploatacyjnych. Na minus - robione
> wlasnorecznie.
Rozumiem ze niewazne ze wymiany robione w serwisie w poniedzialek po
pijackim weekendzie przez skacowanego serwisanta pracujacego od tygodnia
byle byl na to kwit i wtedy jest git ?
> Czy w razie czego jest opcja dorobienia, czy trzeba wymieniac
> immobilizer?
Jest opcja. Mozna albo zamowic w serwisie kopie po VIN albo
zaprogramowac czysty kluczyk. Tez do kupienia w w Hondzie.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
30. Data: 2010-04-15 20:56:58
Temat: Re: Hornet i gaznik
Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>
amos pisze:
> Moze ktos pomoze ocenic te sztuke:
> http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M184869
1
Prędzej jechałbym po coś takiego:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M185031
5
Wygląd sprzęta sporo mówi. Czasami złego, czasami dobrego. Oczywiście
wszystko można też zaaranżować, wyplakować itd. Po sprawnej rozmowie ze
sprzedającym można stwierdzić czy warto jechać czy nie.
--
Martec - Jelenia Góra
.:: CB 900F Hornet