eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleHornet i gaznik
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 36

  • 21. Data: 2010-04-15 14:37:19
    Temat: Re: Hornet i gaznik
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-04-15 16:27, Sherlock pisze:
    [..]
    > http://www.bikez.com/motorcycles/honda_hornet_600_20
    07.php
    > http://www.bikez.com/motorcycles/honda_hornet_900_20
    06.php

    A to w ogóle jest wiarygodny serwis? Bo jeśli chodzi o FZ6 2008 to są
    tam same bzdury. Dalej nie chciało mi się sprawdzać.

    --
    duddits


  • 22. Data: 2010-04-15 14:44:45
    Temat: Re: Hornet i gaznik
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "amos" <g...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:1378a722-f68a-439c-850c-db1627305fc2@v20g2000yq
    v.googlegroups.com...
    > On 15 Kwi, 16:11, "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> wrote:
    >> Powiedz ile jestes w stanie mi zaproponowac to moze sie dogadamy bo
    >> naprawde pilnie potrzebuje czegos na 4 lapach.
    > Przyslij prosze na priv dokladniejsze zdjecia plus jakies foty
    > przedstawiajace jak sprzet wygladal przed naprawa.
    > Prawde mowiac bak mnie nie przeraza, az takim esteta nie jestem, ale
    > kolanka na fotach sa dosc mocno przepalone jak na ten przebieg i wiek.

    Wieczorem jak wróce do domu podesle wszystko.


    --
    Pozdrawiam
    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaz
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)


  • 23. Data: 2010-04-15 14:45:34
    Temat: Re: Hornet i gaznik
    Od: Sherlock <n...@m...com>

    W dniu 2010-04-15 16:37, duddits pisze:

    > A to w ogóle jest wiarygodny serwis? Bo jeśli chodzi o FZ6 2008 to są
    > tam same bzdury. Dalej nie chciało mi się sprawdzać.

    dane mojego moto sie zgadzają ;)

    Sherlock


  • 24. Data: 2010-04-15 14:58:40
    Temat: Re: Hornet i gaznik
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-04-15, duddits <d...@N...pl> wrote:
    > W dniu 2010-04-15 16:27, Sherlock pisze:
    > [..]
    >> http://www.bikez.com/motorcycles/honda_hornet_600_20
    07.php
    >> http://www.bikez.com/motorcycles/honda_hornet_900_20
    06.php
    >
    > A to w ogóle jest wiarygodny serwis? Bo jeśli chodzi o FZ6 2008 to są
    > tam same bzdury. Dalej nie chciało mi się sprawdzać.
    >
    Wg. nich ZZR 1200 ma 164 Nm momentu ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 25. Data: 2010-04-15 15:47:31
    Temat: Re: Hornet i gaznik
    Od: "pearljb" <p...@g...pl>

    Uzytkownik "amos" <g...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:c81a28ff-952e-4cad-8e68-aa19f1748aec@5g2000yqj.
    googlegroups.com...
    > Rozwazam bardzo powaznie zakup jakiegos nakeda, Hornet najbardziej
    > pasuje mi stylistycznie. Troche mniej Bandit.
    > Na jakie jeszcze maszyny warto zwrocic uwage, aby koszt utrzymania nie
    > zabil? Moto jak najbardziej do miasta. Fazer, SV650 nie do konca mi
    > odpowiadaja.

    Przymierz sie do kadego z tych motocykli zanim zdecydujesz sie na konkretny
    model. Pozycja na nich jest inna, zachowanie sie rozni. Na bandicie i fazerze
    siedzi sie jak na krzesle, na hornecie jest sie troche pochylonym do przodu, a
    na sv w zasadzie wisi sie na rekach (pozycja jest podobna do sportow). Wg mnie
    hornet jest najbardziej poreczny z tych motocylki, ma najlepiej uksztaltowany
    bak, ale dla poczatkujacego moze sie wydawac troche "narwany", bandit i fazer sa
    w sumie podobne w jezdzie, z tym ze ten drugi ma wiecej plusow: jest lzejszy, ma
    wiekszy bak, mniej pali i lepiej zachowuje sie w zakretach. SV jest specyficzne
    i ze wzgledu na pozycje (srednio wygodna na dluzsze dystanse) i na prace silnika
    (v-ka) - musisz wybrac czy nie pasuje ci bardziej charakterystyka rzedówki. No i
    sv-ka prze glebie parkingowej dostaje w chlodnice wiec musialbys zalozyc
    kraszpady. Zakrety najlepiej lyka sv, pozniej hornet pozniej fazer i gsf.
    Jezdze piaty rok hornetem, kolega ma fazera, inny sv, pare razy lecialem
    banditem. Czasem sie zamieniamy i wszyscy zgodnie twierdza ze honda jezdzi im
    sie najlepiej, za to w trasie ja tankuje najczesciej, bo mimo ze pali malo to ma
    najmniejszy z nich bak.
    Nie wiem czy dobrze pamietam, ale co do obslugi to w bandicie i sv czesciej
    zmieniasz olej, w hornecie pada czasem regulator napiecia i trzeba robic rozrzad
    co 30-40kkm.

    > Ducati Monster, Triumph - tych boje sie najbardziej, choc wizualnie
    > naprawde mi pasuja. Ceny tez sporo wyzsze od konkurencji.

    O Ducati krazy wiele legend, a to ze ma problemy z elektryka, a to ze sie czeka
    wieki na czesci i nie kazdy sie podejmie naprawy. Ale mimo ze to wlasnie
    legandy, to cos w tym moze byc bo to ladne moto, ktore bardzo zadko sie widuje.

    > amos

    pzdr johny


  • 26. Data: 2010-04-15 17:22:55
    Temat: Re: Hornet i gaznik
    Od: amos <g...@g...com>

    On 15 Kwi, 17:47, "pearljb" <p...@g...pl> wrote:
    > Przymierz sie do kadego z tych motocykli zanim zdecydujesz sie na konkretny
    > model. Pozycja na nich jest inna, zachowanie sie rozni. Na bandicie i fazerze
    > siedzi sie jak na krzesle, na hornecie jest sie troche pochylonym do przodu, a
    > na sv w zasadzie wisi sie na rekach (pozycja jest podobna do sportow). Wg mnie
    > hornet jest najbardziej poreczny z tych motocylki, ma najlepiej uksztaltowany
    > bak, ale dla poczatkujacego moze sie wydawac troche "narwany", bandit i fazer sa
    > w sumie podobne w jezdzie, z tym ze ten drugi ma wiecej plusow: jest lzejszy, ma
    > wiekszy bak, mniej pali i lepiej zachowuje sie w zakretach. SV jest specyficzne
    > i ze wzgledu na pozycje (srednio wygodna na dluzsze dystanse) i na prace silnika
    > (v-ka) - musisz wybrac czy nie pasuje ci bardziej charakterystyka rzedówki. No i
    > sv-ka prze glebie parkingowej dostaje w chlodnice wiec musialbys zalozyc
    > kraszpady. Zakrety najlepiej lyka sv, pozniej hornet pozniej fazer i gsf.
    > Jezdze piaty rok hornetem, kolega ma fazera, inny sv, pare razy lecialem
    > banditem. Czasem sie zamieniamy i wszyscy zgodnie twierdza ze honda jezdzi im
    > sie najlepiej, za to w trasie ja tankuje najczesciej, bo mimo ze pali malo to ma
    > najmniejszy z nich bak.
    > Nie wiem czy dobrze pamietam, ale co do obslugi to w bandicie i sv czesciej
    > zmieniasz olej, w hornecie pada czasem regulator napiecia i trzeba robic rozrzad
    > co 30-40kkm.

    Dzieki za garsc naprawde konkretnych i rzeczowych informacji.
    Z opisow interentowych takze wynika, ze Hornet jest bardzo dobrze
    postrzegany pod wieloma wzgledami: silnik, prowadzenie, wygoda,
    latwosc manewrowania w miescie, maloproblemowosc. Do tego doklada sie
    wyglad, ktory mi akurat najbardziej pasuje. Sylwetke tez wole siedzaca
    niz lezaca.

    Ze wzgledu na popularnosc jest w miare duzy wybor, choc szkoda, ze tak
    malo 900. Z pewnoscia tez nie bedzie trudno sprzedac.

    Jak na pierwszy powazny motocykl, mysle, ze sie doskonale nadaje.

    --
    pozdrawiam
    amos

    Mysle, z


  • 27. Data: 2010-04-15 17:24:53
    Temat: Re: Hornet i gaznik
    Od: Sysek <s...@p...onet.pl>


    > 600 PC41 ma 102KM wg katalogu wiec ta 900 to jakas pomylka...
    >


    Jak lubisz to dus' sobie 600 do 8 tys' obrotów z.eby jakos' jecha?a
    w 900 wystarczy po?owa tego i juz. czuc' , z.e jedziesz.
    Niby to samo , ale wygla;da inaczej.
    600 to taki standard jak kawa Z7 , czy B6
    900 budzi respekt , wygla;dem i zachowaniem.
    Silnik tez. pracuje inaczej, a jak do?oz.ysz porza;dne t?umiki, to micha
    sama sie; cieszy.
    Katalogowe 2,9s do setki robi wraz.enie i zaskoczy nie jedna; sportowa; 600
    spod s'wiate?. Ale ze wzgle;du na pozycje; za kiera; :) cie;z.ka sprawa do
    wykre;cenia.
    Przymierza?em sie; tez. swego czasu do Fazera600 i Horneta 600 niby maja;
    po 100kucy ale, jakies' marne te chabety z porównaniu z kucykami z H900.

    --
    Sysek


  • 28. Data: 2010-04-15 19:50:37
    Temat: Re: Hornet i gaznik
    Od: amos <g...@g...com>

    Moze ktos pomoze ocenic te sztuke:
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M184869
    1

    Rozmawialem z wlascicielem, faktycznie robil jakby sobie. Przelatal na
    tym 2 sezony, choc przez telefon brzmial dosc mlodo. Niestety tylko
    jeden kluczyk.

    Na plus duzo wymienionych rzeczy eksploatacyjnych. Na minus - robione
    wlasnorecznie.

    Czy w razie czego jest opcja dorobienia, czy trzeba wymieniac
    immobilizer?

    --
    amos


  • 29. Data: 2010-04-15 20:35:12
    Temat: Re: Hornet i gaznik
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-04-15 21:50, amos pisze:

    > Na plus duzo wymienionych rzeczy eksploatacyjnych. Na minus - robione
    > wlasnorecznie.

    Rozumiem ze niewazne ze wymiany robione w serwisie w poniedzialek po
    pijackim weekendzie przez skacowanego serwisanta pracujacego od tygodnia
    byle byl na to kwit i wtedy jest git ?

    > Czy w razie czego jest opcja dorobienia, czy trzeba wymieniac
    > immobilizer?

    Jest opcja. Mozna albo zamowic w serwisie kopie po VIN albo
    zaprogramowac czysty kluczyk. Tez do kupienia w w Hondzie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/


  • 30. Data: 2010-04-15 20:56:58
    Temat: Re: Hornet i gaznik
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>

    amos pisze:
    > Moze ktos pomoze ocenic te sztuke:
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M184869
    1

    Prędzej jechałbym po coś takiego:

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M185031
    5

    Wygląd sprzęta sporo mówi. Czasami złego, czasami dobrego. Oczywiście
    wszystko można też zaaranżować, wyplakować itd. Po sprawnej rozmowie ze
    sprzedającym można stwierdzić czy warto jechać czy nie.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: