-
11. Data: 2010-04-15 11:50:19
Temat: Re: Hornet i gaznik
Od: Sysek <s...@p...onet.pl>
Bierz Horneta , ale 900
Lata?em takim 2 lata :) sam miód.
Silnik to samo co w bladym , ale w?as'nie na wtrysku
Nie mia?em z nim z.adnych problemów.
Ponad 100KM i 100Nm swoje robi.
Przy tym moto jest super pore;czne, zwarty , krótki,. Bardzo wygodna
pozycja.
Jak mia?bym brac' golasa to na 100% jeszcze raz to samo poprosze;.
--
Sysek
-
12. Data: 2010-04-15 13:04:23
Temat: Re: Hornet i gaznik
Od: amos <g...@g...com>
On 15 Kwi, 13:50, Sysek <s...@p...onet.pl> wrote:
> Bierz Horneta , ale 900
> Lata?em takim 2 lata :) sam miód.
> Silnik to samo co w bladym , ale w?as'nie na wtrysku
> Nie mia?em z nim z.adnych problemów.
> Ponad 100KM i 100Nm swoje robi.
> Przy tym moto jest super pore;czne, zwarty , krótki,. Bardzo wygodna
> pozycja.
> Jak mia?bym brac' golasa to na 100% jeszcze raz to samo poprosze;.
Troche mnie kusi 900 ale z pewna niesmialoscia podchodze do takiej
pojemnosci. Wprawdzie jezdze od 17-go roku zycia, kilkadziesiat
tysiecy zrobilem ale mam wrazenie, ze 600 spokojnie powinna wystarczyc
do latania po miescie.
Jakie zalety ma 900 w stosunku do 600 poza tymi oczywistymi?
Jak spalanie?
--
amos
-
13. Data: 2010-04-15 13:43:26
Temat: Re: Hornet i gaznik
Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>
marcinu pisze:
> Jesli myslisz o bandicie to proponuje przymierzyc sie jeszcze do cbf600.
Bardzo fajna maszynka - miałem okazję jeździć CBF 600 właśnie w czasie
kiedy dosiadałem Bandita 600S więc porównanie było dobrze odczuwalne.
Honda lepiej i płynniej ciągnie w całym zakresie. Lepsza (zdecydowana i
szybka) reakcja na gaz. Zresztą co tu dużo mówić - pomiędzy ich
silnikami jest conajmniej różnica generacji. Jeśli chodzi o drgania - w
Bandicie pomiędzy 4,5 - 5,5krpm silnik dość mocno przekazuje wibracje na
całą maszynę, u mnie do tego stopnia, że przy podróżnej prędkości akurat
cały czas miałem wibracje i drętwiały ręce. Jak usiadłem na CBF'a miałem
wrażenie, że jadę na motocyklu z elektrycznym silnikiem - silnika nie
słychać i nie czuć wibracji. CBF jest także zwrotniejsza od Bandita.
--
Martec - Jelenia Góra
.:: CB 900F Hornet
-
14. Data: 2010-04-15 14:06:09
Temat: Re: Hornet i gaznik
Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>
amos pisze:
> On 15 Kwi, 13:50, Sysek <s...@p...onet.pl> wrote:
>> Bierz Horneta , ale 900
Bierz, jak latałeś tyle ile piszesz to sobie poradzisz.
> Jakie zalety ma 900 w stosunku do 600 poza tymi oczywistymi?
> Jak spalanie?
Moment, jeśli to nie ta oczywista. Jeśli nie to trzeba tutaj pochwalić
skrzynię Horneta 900 - w żadnym innymi moto jakim latałem jedynka i inne
biegi nie zapinały się tak gładko. Jedynka często wchodzi w ogóle bez
stuknięcia - pozostałe biegi jak w masło. Spalanie tryb mieszany
sprawdzałem normalnie poprzez dolewkę do pełna po 200km. Wlałem niecałe
11,5 litra. Dość żwawa jazda - niedawno teraz na początku sezonu. Można
zejść na 5 litrów. Poza tym podpisuję się pod tym co mówi Sysek - sam
miód. Super zwrotny a to dlatego, że jest krótki i lekki. Kilka zdań z
kilku artykułów (Ścigacz, ŚM i chyba MOTOCYKL), które świetnie
odzwierciedlają ten motocykl (przemieszane):
"Nie potrzeba potężnego silnika, ciężkiej ramy i pękatego zbiornika
paliwa, by błysnąć wspaniałym sprintem spod świateł albo pociągnąć na
kilku biegach z przednim kołem w górze. Jednak motocykl zasadniczo służy
do jazdy na dwóch kołach i tutaj Hornet 900 okazuje się doskonałym
kompanem podróży i codziennych jazd. Choć nie imponuje gabarytami, mocą
czy stylistycznymi gadżetami jest w nim coś, co sprawia, że jadącemu na
nim motocykliście uśmiech nie schodzi z ust. Skąd wynika ta
niepohamowana radość ? Otóż właśnie z genialnej prostoty tej maszyny
będącej kwintesencją motocykla. Po prostu jest tutaj tylko to, co
niezbędne. Reszta, czyli niesamowita radość z jazdy, ujawnia się w
chwilę po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Honda Hornet 900 potrafi dać
ogromny fun i uwolnić sporo adrenaliny do krwi, a w razie potrzeby,
sponiewierać niepokornych kmiotków. Dysponuje pokaźnym momentem
obrotowym i zadowalającą mocą, jednak kiedy trzeba, jest potulna jak
baranek. Horneta docenią motocykliści z użytkowym poglądem na świat. I
słusznie. Duży Hornet jest po prostu sprawdzonym, porządnym motocyklem."
Przy odrobinie szczęścia zmieścisz się w budżecie nie pakując siebie
samego w wydatki. Więcej pisać nie będę, powiem tylko, że warto
zainteresować się tym sprzętem bo daje naprawdę bardzo dużo radości z
jazdy a to chyba jest ważne (jeśli nie najważniejsze ???)
--
Martec - Jelenia Góra
.:: CB 900F Hornet
-
15. Data: 2010-04-15 14:09:19
Temat: Re: Hornet i gaznik
Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>
Uzytkownik "Sysek" <s...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
news:hq6uho$v8g$1@news.onet.pl...
> Bierz Horneta , ale 900
> Lata?em takim 2 lata :) sam miód.
> Silnik to samo co w bladym , ale w?as'nie na wtrysku
> Nie mia?em z nim z.adnych problemów.
> Ponad 100KM i 100Nm swoje robi.
> Przy tym moto jest super pore;czne, zwarty , krótki,. Bardzo wygodna
> pozycja.
> Jak mia?bym brac' golasa to na 100% jeszcze raz to samo poprosze;.
600 PC41 ma 102KM wg katalogu wiec ta 900 to jakas pomylka...
--
Pozdrawiam
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaz
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)
-
16. Data: 2010-04-15 14:10:23
Temat: Re: Hornet i gaznik
Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>
Użytkownik "marcinu" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
news:hq6qd8$hr9$1@news.onet.pl...
> Uzytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
> news:hq6pch$eik$1@news.onet.pl...
>> Uzytkownik "amos" <g...@g...com> napisal w wiadomosci
>> Mam takowego na sprzedaz z 2007roku, tylko nieco przekracza Twój budzet.
> Podaj wiecej danych.
http://allegro.pl/item984155637_honda_hornet_2007_pc
41_cb_600f.html
--
Pozdrawiam
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)
-
17. Data: 2010-04-15 14:11:19
Temat: Re: Hornet i gaznik
Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>
Uzytkownik "amos" <g...@g...com> napisal w wiadomosci
news:5d249314-e632-411e-857a-a48d451dd7d0@w42g2000yq
m.googlegroups.com...
> On 15 Kwi, 12:21, "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> wrote:
>> Tak doczekal bodajze w 2004 roku.
>> Mam takowego na sprzedaz z 2007roku, tylko nieco przekracza Twój budzet.
> Wiem ;)
> Nawet bedac na w czasie swiat w bialym myslalem, aby go obejrzec.
> Niestety troche ponad zalozony budzet.
> Zreszta PC41 mocniej niz inne zwrocil moja uwage. Jednego klasyka juz
> w garazu mam (CZ350, '84), teraz szukam czegoz troche bardziej
> drapieznego choc nie sporta.
> Czy wtryska wplywa na mniejsze spalanie?
Powiedz ile jestes w stanie mi zaproponowac to moze sie dogadamy bo naprawde
pilnie potrzebuje czegos na 4 lapach.
--
Pozdrawiam
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaz
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)
-
18. Data: 2010-04-15 14:12:45
Temat: Re: Hornet i gaznik
Od: amos <g...@g...com>
Zaciekawila mnie jedna oferta, mimo, ze troche ponad budzet:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M171060
0
Co sadzicie o tej maszynie?
Zna ktos firme LARSON z Marek?
--
amos
-
19. Data: 2010-04-15 14:27:05
Temat: Re: Hornet i gaznik
Od: Sherlock <n...@m...com>
W dniu 2010-04-15 16:09, Lewis pisze:
> 600 PC41 ma 102KM wg katalogu wiec ta 900 to jakas pomylka...
http://www.bikez.com/motorcycles/honda_hornet_600_20
07.php
http://www.bikez.com/motorcycles/honda_hornet_900_20
06.php
Sherlock
-
20. Data: 2010-04-15 14:34:09
Temat: Re: Hornet i gaznik
Od: amos <g...@g...com>
On 15 Kwi, 16:11, "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> wrote:
> Powiedz ile jestes w stanie mi zaproponowac to moze sie dogadamy bo naprawde
> pilnie potrzebuje czegos na 4 lapach.
Przyslij prosze na priv dokladniejsze zdjecia plus jakies foty
przedstawiajace jak sprzet wygladal przed naprawa.
Prawde mowiac bak mnie nie przeraza, az takim esteta nie jestem, ale
kolanka na fotach sa dosc mocno przepalone jak na ten przebieg i wiek.
--
pozdrawiam
amos