  • 11. Data: 2010-04-15 11:50:19
    Temat: Re: Hornet i gaznik
    Od: Sysek <s...@p...onet.pl>

    Bierz Horneta , ale 900
    Lata?em takim 2 lata :) sam miód.
    Silnik to samo co w bladym , ale w?as'nie na wtrysku
    Nie mia?em z nim z.adnych problemów.
    Ponad 100KM i 100Nm swoje robi.
    Przy tym moto jest super pore;czne, zwarty , krótki,. Bardzo wygodna
    pozycja.
    Jak mia?bym brac' golasa to na 100% jeszcze raz to samo poprosze;.

    --
    Sysek

  • 12. Data: 2010-04-15 13:04:23
    Od: amos <g...@g...com>

    On 15 Kwi, 13:50, Sysek <s...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > pozycja.
    > Jak mia?bym brac' golasa to na 100% jeszcze raz to samo poprosze;.

    Troche mnie kusi 900 ale z pewna niesmialoscia podchodze do takiej
    pojemnosci. Wprawdzie jezdze od 17-go roku zycia, kilkadziesiat
    tysiecy zrobilem ale mam wrazenie, ze 600 spokojnie powinna wystarczyc
    do latania po miescie.

    Jakie zalety ma 900 w stosunku do 600 poza tymi oczywistymi?
    Jak spalanie?

    --
    amos

  • 13. Data: 2010-04-15 13:43:26
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>

    marcinu pisze:
    > Jesli myslisz o bandicie to proponuje przymierzyc sie jeszcze do cbf600.

    Bardzo fajna maszynka - miałem okazję jeździć CBF 600 właśnie w czasie
    kiedy dosiadałem Bandita 600S więc porównanie było dobrze odczuwalne.
    Honda lepiej i płynniej ciągnie w całym zakresie. Lepsza (zdecydowana i
    szybka) reakcja na gaz. Zresztą co tu dużo mówić - pomiędzy ich
    silnikami jest conajmniej różnica generacji. Jeśli chodzi o drgania - w
    Bandicie pomiędzy 4,5 - 5,5krpm silnik dość mocno przekazuje wibracje na
    całą maszynę, u mnie do tego stopnia, że przy podróżnej prędkości akurat
    cały czas miałem wibracje i drętwiały ręce. Jak usiadłem na CBF'a miałem
    wrażenie, że jadę na motocyklu z elektrycznym silnikiem - silnika nie
    słychać i nie czuć wibracji. CBF jest także zwrotniejsza od Bandita.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet

  • 14. Data: 2010-04-15 14:06:09
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>

    amos pisze:
> [...]

    Bierz, jak latałeś tyle ile piszesz to sobie poradzisz.

    > Jakie zalety ma 900 w stosunku do 600 poza tymi oczywistymi?
    > Jak spalanie?

    Moment, jeśli to nie ta oczywista. Jeśli nie to trzeba tutaj pochwalić
    skrzynię Horneta 900 - w żadnym innymi moto jakim latałem jedynka i inne
    biegi nie zapinały się tak gładko. Jedynka często wchodzi w ogóle bez
    stuknięcia - pozostałe biegi jak w masło. Spalanie tryb mieszany
    sprawdzałem normalnie poprzez dolewkę do pełna po 200km. Wlałem niecałe
    11,5 litra. Dość żwawa jazda - niedawno teraz na początku sezonu. Można
    zejść na 5 litrów. Poza tym podpisuję się pod tym co mówi Sysek - sam
    miód. Super zwrotny a to dlatego, że jest krótki i lekki. Kilka zdań z
    kilku artykułów (Ścigacz, ŚM i chyba MOTOCYKL), które świetnie
    odzwierciedlają ten motocykl (przemieszane):

    "Nie potrzeba potężnego silnika, ciężkiej ramy i pękatego zbiornika
    paliwa, by błysnąć wspaniałym sprintem spod świateł albo pociągnąć na
    kilku biegach z przednim kołem w górze. Jednak motocykl zasadniczo służy
    do jazdy na dwóch kołach i tutaj Hornet 900 okazuje się doskonałym
    kompanem podróży i codziennych jazd. Choć nie imponuje gabarytami, mocą
    czy stylistycznymi gadżetami jest w nim coś, co sprawia, że jadącemu na
    nim motocykliście uśmiech nie schodzi z ust. Skąd wynika ta
    niepohamowana radość ? Otóż właśnie z genialnej prostoty tej maszyny
    będącej kwintesencją motocykla. Po prostu jest tutaj tylko to, co
    niezbędne. Reszta, czyli niesamowita radość z jazdy, ujawnia się w
    chwilę po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Honda Hornet 900 potrafi dać
    ogromny fun i uwolnić sporo adrenaliny do krwi, a w razie potrzeby,
    sponiewierać niepokornych kmiotków. Dysponuje pokaźnym momentem
    obrotowym i zadowalającą mocą, jednak kiedy trzeba, jest potulna jak
    baranek. Horneta docenią motocykliści z użytkowym poglądem na świat. I
    słusznie. Duży Hornet jest po prostu sprawdzonym, porządnym motocyklem."

    Przy odrobinie szczęścia zmieścisz się w budżecie nie pakując siebie
    samego w wydatki. Więcej pisać nie będę, powiem tylko, że warto
    zainteresować się tym sprzętem bo daje naprawdę bardzo dużo radości z
    jazdy a to chyba jest ważne (jeśli nie najważniejsze ???)

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet

  • 15. Data: 2010-04-15 14:09:19
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "Sysek" <s...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > pozycja.
    > Jak mia?bym brac' golasa to na 100% jeszcze raz to samo poprosze;.

    600 PC41 ma 102KM wg katalogu wiec ta 900 to jakas pomylka...

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaz
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 16. Data: 2010-04-15 14:10:23
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "marcinu" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Uzytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Podaj wiecej danych.

    http://allegro.pl/item984155637_honda_hornet_2007_pc
    41_cb_600f.html

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 17. Data: 2010-04-15 14:11:19
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "amos" <g...@g...com> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...
    > Wiem ;)
    > Nawet bedac na w czasie swiat w bialym myslalem, aby go obejrzec.
    > Niestety troche ponad zalozony budzet.
    > Zreszta PC41 mocniej niz inne zwrocil moja uwage. Jednego klasyka juz
    > w garazu mam (CZ350, '84), teraz szukam czegoz troche bardziej
    > drapieznego choc nie sporta.
    > Czy wtryska wplywa na mniejsze spalanie?

    Powiedz ile jestes w stanie mi zaproponowac to moze sie dogadamy bo naprawde
    pilnie potrzebuje czegos na 4 lapach.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaz
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 18. Data: 2010-04-15 14:12:45
    Od: amos <g...@g...com>

    Zaciekawila mnie jedna oferta, mimo, ze troche ponad budzet:

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M171060
    0

    Co sadzicie o tej maszynie?
    Zna ktos firme LARSON z Marek?

    --
    amos

  • 19. Data: 2010-04-15 14:27:05
    Od: Sherlock <n...@m...com>

    W dniu 2010-04-15 16:09, Lewis pisze:

    > 600 PC41 ma 102KM wg katalogu wiec ta 900 to jakas pomylka...

    http://www.bikez.com/motorcycles/honda_hornet_600_20
    07.php
    http://www.bikez.com/motorcycles/honda_hornet_900_20
    06.php

    Sherlock

  • 20. Data: 2010-04-15 14:34:09
    Od: amos <g...@g...com>

    On 15 Kwi, 16:11, "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> wrote:
    > Powiedz ile jestes w stanie mi zaproponowac to moze sie dogadamy bo naprawde
    > pilnie potrzebuje czegos na 4 lapach.

    Przyslij prosze na priv dokladniejsze zdjecia plus jakies foty
    przedstawiajace jak sprzet wygladal przed naprawa.

    Prawde mowiac bak mnie nie przeraza, az takim esteta nie jestem, ale
    kolanka na fotach sa dosc mocno przepalone jak na ten przebieg i wiek.

    --
    pozdrawiam
    amos