  • 1. Data: 2010-04-15 08:48:56
    Temat: Hornet i gaznik
    Od: amos <g...@g...com>

    Hej,
    czy Hornet 600 w ktoryms momencie doczekal sie wtrysku?

    Jaka przewage w codziennym uzytkowaniu ma wtrysk nad gaznikiem?
    Gaznik - to wiem trzeba czasem czyscic.

    Rozwazam bardzo powaznie zakup jakiegos nakeda, Hornet najbardziej
    pasuje mi stylistycznie. Troche mniej Bandit.
    Na jakie jeszcze maszyny warto zwrocic uwage, aby koszt utrzymania nie
    zabil? Moto jak najbardziej do miasta. Fazer, SV650 nie do konca mi
    odpowiadaja.

    Kwota do wydania na zakup to 10-13k. Licze sie z mala inwestycja na
    poczatek.
    Wzrost/waga - jak normalny czlowiek - troche ponizej 180/ troche
    powyzej 70kg

    Ducati Monster, Triumph - tych boje sie najbardziej, choc wizualnie
    naprawde mi pasuja. Ceny tez sporo wyzsze od konkurencji.

    --
    amos

  • 2. Data: 2010-04-15 09:36:36
    Temat: Re: Hornet i gaznik
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

    Uzytkownik "amos" <g...@g...com> napisal w wiadomosci

> [...]
    > Na jakie jeszcze maszyny warto zwrocic uwage, aby koszt utrzymania nie
    > zabil? Moto jak najbardziej do miasta. Fazer, SV650 nie do konca mi

    Moze Kawasaki ZR7. Przymierzalem sie do niego i bylo good.
    A maly nie jestem :) Podobal mi sie.

    Szymon

  • 3. Data: 2010-04-15 10:06:49
    Od: "marcinu" <f...@w...pl>

    Uzytkownik "amos" <g...@g...com> napisal w wiadomosci
    googlegroups.com...
    > Rozwazam bardzo powaznie zakup jakiegos nakeda, Hornet najbardziej
    > pasuje mi stylistycznie. Troche mniej Bandit.

    Jesli myslisz o bandicie to proponuje przymierzyc sie jeszcze do cbf600.

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5028
    (20100414) __________

  • 4. Data: 2010-04-15 10:13:27
    Od: amos <g...@g...com>

    On 15 Kwi, 11:36, "Szymon Machel" <s...@O...pl> wrote:
    > Moze Kawasaki ZR7. Przymierzalem sie do niego i bylo good.
    > A maly nie jestem :) Podobal mi sie.

    Genrealnie typy znam, artykul wyluskujacy wiekszosc maszyn, ktorymi
    moglbym byc zainteresowany przeczytalem.
    http://www.scigacz.pl/Naked,za,10,000,zl,co,wybrac,1
    1543.html

    Kawa tez wchodzi w gre, choc podoba sie jakby mniej.
    Ja jestem parametrami mocno przecietny, zaden sprzet nie powinien byc
    niewygodny z powodu rozmiarow.

    Teraz szukam informacji od uzytkownikow, porad od praktykow.

    No i jak wyzej stoi - mam watpliwosci co do tego czy gaznik to
    naprawde zlo. Ostatnio mialem troche problemow z regulacja w niby
    porzadnym serwisie.

    --
    amos

  • 5. Data: 2010-04-15 10:21:43
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

> [...]
    > Ducati Monster, Triumph - tych boje sie najbardziej, choc wizualnie
    > naprawde mi pasuja. Ceny tez sporo wyzsze od konkurencji.

    Tak doczekal bodajze w 2004 roku.
    Mam takowego na sprzedaz z 2007roku, tylko nieco przekracza Twój budzet.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaz
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 6. Data: 2010-04-15 10:31:50
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2010-04-15 12:21, Lewis pisze:

    > Tak doczekal bodajze w 2004 roku.
    > Mam takowego na sprzedaz z 2007roku, tylko nieco przekracza Twój budzet.

    Kumpel ma na zbyciu 2005 - ale jest jeszcze na gaznikach
    Tutaj budzet spokojnie jest do ogarniecia - moto pewne dokupic boczki
    tylko trzeba

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M181328
    0

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 7. Data: 2010-04-15 10:39:35
    Od: "marcinu" <f...@w...pl>

    Uzytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Uzytkownik "amos" <g...@g...com> napisal w wiadomosci

    > Mam takowego na sprzedaz z 2007roku, tylko nieco przekracza Twój budzet.

    Podaj wiecej danych.

  • 8. Data: 2010-04-15 11:02:17
    Od: amos <g...@g...com>

    On 15 Kwi, 12:21, "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> wrote:
    > Tak doczekal bodajze w 2004 roku.
    > Mam takowego na sprzedaz z 2007roku, tylko nieco przekracza Twój budzet.

    Wiem ;)
    Nawet bedac na w czasie swiat w bialym myslalem, aby go obejrzec.
    Niestety troche ponad zalozony budzet.
    Zreszta PC41 mocniej niz inne zwrocil moja uwage. Jednego klasyka juz
    w garazu mam (CZ350, '84), teraz szukam czegoz troche bardziej
    drapieznego choc nie sporta.

    Czy wtryska wplywa na mniejsze spalanie?

    --
    amos

  • 9. Data: 2010-04-15 11:13:52
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > czy Hornet 600 w ktoryms momencie doczekal sie wtrysku?

    w 07 bodajze i z tad spora róznica w cenie z 06r - jak mniemam.
    szerszen ma swoje forum - tam pytaj

    grzech
    vl800

  • 10. Data: 2010-04-15 11:25:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-04-15, amos <g...@g...com> wrote:

    > Czy wtryska wplywa na mniejsze spalanie?

    Paradoksalnie to na wieksze :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200