  • 1. Data: 2010-07-27 19:10:00
    Temat: HopeRF RFM12B
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Polećcie jakąś gotową bibliotekę w C dla AVRów do gadania z tranceiverem
    RFM12B. Na biurku leżą dwa zestawy ATmega+RFM12B ale coś zagadać ze sobą
    nie chcą. Może mam jakiś problem w sprzęcie, ale najpierw chcę się
    upewnić że soft jest w porządku.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 2. Data: 2010-07-28 17:01:03
    Temat: Re: HopeRF RFM12B
    Od: "Michał Lankosz" <m...@t...pl>

> [...]
    > nie chcą. Może mam jakiś problem w sprzęcie, ale najpierw chcę się upewnić

    http://www.mikrocontroller.net/articles/AVR_RFM12
    Z kolegą bazowaliśmy na tym, przy czym ja mniej się angażowałem w firmare.
    Jest (było) w niej trochę namieszane, trzeba było ją zmodyfikować. Często
    zdarzał się stan zakleszczenia, ale nie wiem w którym miejscu. Zdaje się
    szwankował mechanizm blokowania nadawania, gdy odbiornik wykrywał, czy miał
    wykrywać w eterze jakąś transmisję.
    Poza tym cały wątek na elektrodzie:
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic890223-0.html
    chociaż sporo tam "szumu",
    a także: http://www.mikrocontroller.net/topic/67273

    Michał

  • 3. Data: 2010-07-30 21:48:31
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-07-28 19:01 Michał Lankosz napisał(a):

    > http://www.mikrocontroller.net/articles/AVR_RFM12

    Dzięki, powalczę.
    A masz jakiś sprawdzony projekt strony sprzętowej? Niby wszystko jest w
    dokumentacji, ale w różnych miejscach w sieci widziałem m.in. różne
    wartości oporników podciągających i nawet różną ilość linii podłączonych
    do MCU.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 4. Data: 2010-07-30 23:13:44
    Od: "Michał Lankosz" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dokumentacji, ale w różnych miejscach w sieci widziałem m.in. różne
    > wartości oporników podciągających i nawet różną ilość linii podłączonych

    Zobacz na priv.

    Michał

  • 5. Data: 2010-08-02 17:02:24
    Od: blebleble <"maxdutka(blebleble)"@gazeta.pl>

    W dniu 2010-07-27 21:10, Adam Dybkowski pisze:
> [...]
    > RFM12B. Na biurku leżą dwa zestawy ATmega+RFM12B ale coś zagadać ze sobą
    > nie chcą. Może mam jakiś problem w sprzęcie, ale najpierw chcę się

    Kiedyś popełniłem coś takiego:

    http://code.google.com/p/helictrl/source/browse/#svn
    /trunk/software/rf12onUSB%3Fstate%3Dclosed

    Działa w 100%

    Maksymilian Dutka