eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleHondaCBR - drugie motoRe: HondaCBR - drugie moto
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: duddits <p...@R...tv>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: HondaCBR - drugie moto
    Date: Fri, 29 Jun 2012 20:20:35 +0200
    Organization: GoMoto.TV: faceci na kanapach
    Lines: 42
    Message-ID: <jskrl1$hss$1@inews.gazeta.pl>
    References: <78953156e045469c889b24f263ba1aa6$1@grupy.scigacz.pl>
    <jsjkt9$rel$1@news.icm.edu.pl> <jsjuri$f2d$1@inews.gazeta.pl>
    <jsk1iv$1490$1@news2.ipartners.pl> <jskkas$qu4$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: gate.dlugosz.eu
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1340994017 18332 80.238.117.31 (29 Jun 2012 18:20:17 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Jun 2012 18:20:17 +0000 (UTC)
    X-User: dlugi72
    In-Reply-To: <jskkas$qu4$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:13.0) Gecko/20120614 Thunderbird/13.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:656501
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-06-29 18:15, kakmar pisze:
    > Piszesz o cbr600f, czy cbr600rr? bo to wbrew pozorom dość różne motocykle,
    > zwłaszcza zza kierownicy. 600f popularnie nazywana F4, to mały motocykl
    > sportowo-turystyczny, gdzie ten sport to bardziej marketing. XJota przy
    > niej nie ma żadnych zalet, nawet miejsca dla kierownika jest więcej w CBR.

    Oczywiście, że o F, no przecież na ten temat toczy się tu dyskusja :)
    Bez przesady, eFka to nie RR.

    >> No Ty coś o jakimś zginaniu pisałeś powyżej, nie jestem pewien czy to
    >> się kwalifikuje pod "fachową poradę" :)
    >>
    > OK, XJ600S 93' miała niestabilne zawieszenie, bujała się i wężykowała
    > w szybszych zakrętach i w okolicach maksymalnej przy jeździe na wprost.
    > Była bardzo wrażliwa na wszelkie nierówności, była niestabilna podczas
    > hamowania, zawieszenie też wtedy bardzo łatwo dobijało. Przejeździłem
    > na takiej 3 komplety opon i trochę kombinacji przy zawieszeniu,
    > progresywne sprężyny, gęstszy ojej, itp. Wiele to nie zmieniło.
    > XJ to kwintesencja motocykla budżetowego, gdzie oszczędzano na wszystkim.
    > Fakt że jeździ i się raczej nie psuje.

    No to wszystko jasne, ja pisałem o nieco młodszym roczniku i wersji:
    XJ6. Powyższych chorób nie stwierdziłem, ale nie przejeździłem nią dużo.
    Powiedziałbym nawet, że bliżej nowej (ca. 2006 w górę) XJ do małego
    Fazera, który próbuje być takim motocyklem do wszystkiego.

    >> Tak szczerze? To sobie podyskutować można. Nie za wiele dla pytającego z
    >> tego wyniknie dopóki sam się nie przymierzy i nie pojeździ.
    >>
    > Owszem, w ten sposób można wszelkie dyskusje sprowadzić do dupy.

    Zaraz tam sprowadzić. Warto dyskutować i poznawać inne punkty widzenia,
    ale na koniec i tak samemu się podejmuje decyzje niekoniecznie w oparciu
    o te merytoryczne przesłanki, które pojawiły się w wątku. Zwłaszcza jest
    to prawdziwe w przypadku motocykli, które spora część osób kupuje
    wyłącznie dla jakiejś tam rozrywki :)

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: