  • 21. Data: 2010-01-26 00:05:48
    Temat: Re: Honda - zimowy gratis
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    Weronika Styka pisze:
    > Witam,
    > z góry informuję, że piszę tej post wyłącznie z powodu chęci pochwalenia się
    > widomością, iż są jeszcze porządne marki dbające o swoich klientów. Dziś
    > rano zadzwoniono do męża z Hondy z propozycją całkowicie bezpłatnego
    > przeglądu zimowego :))

    Przegląd może i darmowy, materiały eksploatacyjne już nie...

    > Dodam tylko, że od
    > początku tej zimy do teraz nie mieliśmy z naszą Hondą absolutnie żadnych
    > kłopotów, pali na dotyk ;)

    Podobnie z moją 5-letnią Mazdą, 4-letnim Traficem i 10-letnim Focusem
    rodziców...

    > Pozdrawiam

    Również.

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 22. Data: 2010-01-26 01:30:45
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Weronika Styka" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:hjkrfo$sek$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > z góry informuję, że piszę tej post wyłącznie z powodu chęci pochwalenia
    > się
    > widomością, iż są jeszcze porządne marki dbające o swoich klientów.

    Nie masz innych powodów do chwalenia? Np. że komuś pomogłaś, sprawiłaś miły
    prezent, zrobiłaś coś dla ratowania świata?

    Smutne to i żałosne...

    Dziś
    > rano zadzwoniono do męża z Hondy z propozycją całkowicie bezpłatnego
    > przeglądu zimowego :)) Z uwagi na mrozy i ogólnie złe warunki jazdy, nasza
    > ASO sprawdzi nam akumulator, światła i cos tam jeszcze.

    Skoro tak lubisz się chwalić, to pochwal się po wizycie w serwisie co
    wymienią i w jakich kwotach.

    >Nie jest to pewnie
    > kwotowo wielki prezent, ale sprawa jest sympatyczna.

    Zawsze mnie zadziwia, że są ludzie którzy cieszą się, że ktoś ich wali w
    tyłek... ;-)

    Dodam tylko, że od
    > początku tej zimy do teraz nie mieliśmy z naszą Hondą absolutnie żadnych
    > kłopotów, pali na dotyk ;)

    He, he też mi wyczyn. Mój 14 letni strucel też pali bez żadnych problemów
    (pomijając jeden raz kiedy na tydzień zostawiłem zapaloną lampkę), podobnie
    jak siostry i całej rzeszy znajomych mających sprawne samochody (w różnym
    wieku, różnych marek, z różnymi silnikami)...

    Nie zapomnij się pochwalić co serwis wymieni (lub zasugeruje) w Twoim
    sprawnym samochodzie...

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 23. Data: 2010-01-26 07:16:33
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > Źle pamiętasz. Tu chodzi o auto klasy wyższejznienajwyższej - mega
    > zajebiaszczego, prestiżowego sedana dla ludzi z kredytem życiowym (*) na
    > dom. Civic 4d się znaczy się.

    Eeee.... w temacie 'zazdrości' niewiele to zmienia :)

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 24. Data: 2010-01-26 09:29:16
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    > kwotowo wielki prezent, ale sprawa jest sympatyczna. Dodam tylko, że od
    > początku tej zimy do teraz nie mieliśmy z naszą Hondą absolutnie żadnych

    A ile kosztuje teraz używana Honda Civic? Bo chętnie bym kupił takie świetne
    auto i w dodatku tak zadbane. Dałbym za to nawet więcej niż za nową.

  • 25. Data: 2010-01-26 10:33:45
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-01-26 09:29, Agent wrote:

    > A ile kosztuje teraz używana Honda Civic? Bo chętnie bym kupił takie
    > świetne auto i w dodatku tak zadbane. Dałbym za to nawet więcej niż za
    > nową.

    A ja o 1 więcej!

    --

    memento lorem ipsum

  • 26. Data: 2010-01-26 14:24:53
    Od: "robal" <r...@B...pl>

    Weronika Styka <w...@g...SKASUJ-TO.pl> popełnił(a):

    > sprawdzi nam akumulator, światła i cos tam jeszcze.
    ^^^^^^^^^^^^

    Jestem pod wrażeniem Hondy :). Skąd wiedzą o dziecku? :)

    --
    Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org

  • 27. Data: 2010-01-26 14:32:46
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "robal" <r...@B...pl> wrote in message
    > Weronika Styka <w...@g...SKASUJ-TO.pl> popełnił(a):

    > ^^^^^^^^^^^^
    >
    > Jestem pod wrażeniem Hondy :). Skąd wiedzą o dziecku? :)

    Maja klientki dajace sie dymac, to nietrudno przewidziec jak sie takie
    przyjemnosci skoncza. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 28. Data: 2010-01-26 19:43:50
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Yogi(n) wrote:
    > Użytkownik "Weronika Styka" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    > wiadomości news:hjkrfo$sek$1@inews.gazeta.pl...

    > Kurczę, jak to możliwe? Normalnie nie chce się wierzyć, że nowe auto
    > Hondy odpala na dotyk. W innych markach to niespotykane!

    No wiesz, jak moja Honda miala 25 lat, to po calej nocy na dworze, przy -25
    stopniowym mrozie tez odpalala na dotyk, bo to taka dobra marka (szkoda
    tylko, ze kurcze musialam przez bagaznik wchodzic :) )
    JoAsienka **gg 1489928
    Człowiek staje się mądry z wiekiem.
    Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

  • 29. Data: 2010-01-26 21:18:38
    Od: "Weronika Styka" <w...@W...gazeta.pl>

    Weronika Styka <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    się
    > widomością, iż są jeszcze porządne marki dbające o swoich klientów.

    Co się dzieje, inne wątki takie jakby rozbudowane, poszarpane, a mój
    praktycznie monolit, moj post i na nim kupą połowa grupy. Wszyscy na mnie :(
    Czy ja pisząc na grupę robię Panom jakąś krzywdę? A może urażam Panów
    ambicje? Przecież piszę jasno: w moim poście brak jakiegokolwiek podtekstu.
    Moja wina, ze mamy nowy samochód? Oczywiście, miałam przekonać męża, że
    zamiast nowej Hondy mial kupić 3 wypasione szroty w dizlu?
    Panowie, czy do Was nie dociera, że i w Polsce są już ludzie którzy kupują
    rzeczy nowe? Fakt, jak poszperać w necie ta nasza "motoryzacja" to w 2/3
    niemiecki szrot (średnia wieku auta w Polsce to 14 lat!!!), fakt, że mimo
    spadku i tak jesteśmy rekordzistami w przywożeniu złomu do kraju (4 razy
    więcej niż kolejni za nami Rumuni!!!, więcej niż wszystkie kraje Unii razem
    wzięte!!!). Faktem GUSowskim jest również informacja, że ilość osób
    spawających, klepiących i malujących te hmm pojazdy jest większa niż
    zatrudnionych w górnictwie!!! OK, lubicie antyki, wasza sprawa, ale żeby z
    tego powodu pisać takie teksty jak w tym wątku?
    Oj długo już tu nie napiszę.

    Weronika

  • 30. Data: 2010-01-26 21:32:41
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Weronika Styka pisze:

> [...]
    > praktycznie monolit, moj post i na nim kupą połowa grupy. Wszyscy na mnie :(
    > Czy ja pisząc na grupę robię Panom jakąś krzywdę?

    Tak.
    Pierdolisz jak potluczona o jakis bzdurach, ktore nic nie wnosza w
    dziale zagadnien motoryzacyjnych.
    Wiec zapamietaj sobie ignorantko, ze to jest grupa samochodowa, a nie
    grupa do chwalenia sie i pokazywania calemu swiatu jakim sie jest
    niedorozwojem umyslowym.

    > Oj długo już tu nie napiszę.

    Obys juz nigdy nic tu nie napisala.

    --