  • 11. Data: 2010-01-25 21:32:40
    Temat: Re: Honda - zimowy gratis
    Od: Pepek <p...@w...pl>

    Weronika Styka pisze:

    > Rozumiem, że jest coś, co każe Wam pisać te uszczypliwości. Czy to aby nie
    > zazdrość ;)

    To logika jest.
    1. Akumulator - auto odpaliło i dojechało do serwisu, wniosek: sprawny.
    2. Światła - wystarczy obejść auto i wiadomo, czy sprawne, czy nie. No!
    Może ustawienie świateł mijania sprawdzą. Ale za regulacje już policzą ?
    3. Coś tam jeszcze - to mnie ciekawi. Chłodziwo? Ciśnienie w oponach?
    Pióra wycieraczek?

    Po co tracić czas na ASO skoro wszystko to można zrobić samemu w 5 minut?

    --
    Pepek
    -amator francuszczyzny i innych wynalazków-

  • 12. Data: 2010-01-25 22:20:33
    Od: "fajnefele" <f...@g...pl>

    Użytkownik "Weronika Styka" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:hjkrfo$sek$1@inews.gazeta.pl...
    > ...... Dodam tylko, że od
    > początku tej zimy do teraz nie mieliśmy z naszą Hondą absolutnie żadnych
    > kłopotów, pali na dotyk ;)
    >
    > Pozdrawiam
    > Weronika

    To Ty mialas spadek wartosci fury na plusie?

  • 13. Data: 2010-01-25 22:26:02
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-01-25 20:30, Weronika Styka wrote:

    > z góry informuję, że piszę tej post wyłącznie z powodu chęci pochwalenia się
    > widomością, iż są jeszcze porządne marki dbające o swoich klientów. Dziś
    > rano zadzwoniono do męża z Hondy z propozycją całkowicie bezpłatnego
    > przeglądu zimowego :))

    Skoro mąż pracuje w Hondzie, to nic dziwnego, Droga Nasza Grupowa
    Trollewno Śnieżko :)

    --

    memento lorem ipsum

  • 14. Data: 2010-01-25 22:30:36
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    > no gdziesz ja jak oddaje auto do serwisu zostawiam psa w srodku (suke)

    Zgaduje: imie suki zaczyna sie na W?

    szwagier

  • 15. Data: 2010-01-25 22:52:10
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > Rozumiem, że jest coś, co każe Wam pisać te uszczypliwości. Czy to aby nie
    > zazdrość ;)
    --------------

    Moment... Honda City - dobrze pamiętam?
    Faktycznie - to moze byc TYLKO zazdrość ;)

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 16. Data: 2010-01-25 23:23:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    Przemysław Bernat wrote:

    > Mam zaproszenie na prezentację pościeli zdrowotnej. Kawa i ciastko dla
    > każdego małżeństwa gratis LOL. Chcesz?

    Rozdaj menelom, będzie śmiesznie. ;)

    --
    cokolwiek

  • 17. Data: 2010-01-25 23:25:13
    Od: to <t...@a...xyz>

    Weronika Styka wrote:

    > Jako najbardziej wyrafinowanemu z wyrafinowanych w docinkach, odpowiem
    > Ci: tak, jednego, - starszego posadzę w środku, a młodszego na dachu.
    > Śmieszne co?

    A sama wejdziesz do bagażnika?

    --
    cokolwiek

  • 18. Data: 2010-01-25 23:26:09
    Od: to <t...@a...xyz>

    emes wrote:

    > no gdziesz ja jak oddaje auto do serwisu zostawiam psa w srodku (suke)

    A ja chomika w schowku.

    --
    cokolwiek

  • 19. Data: 2010-01-25 23:33:19
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mójnick@box43.pl>

    Arek M pisze:

    > --------------
    >
    > Moment... Honda City - dobrze pamiętam?

    Źle pamiętasz. Tu chodzi o auto klasy wyższejznienajwyższej - mega
    zajebiaszczego, prestiżowego sedana dla ludzi z kredytem życiowym (*) na
    dom. Civic 4d się znaczy się.

    (*) życiowym = w momencie zaciągnięcia dłuższym niż dotychczasowy żywot
    kredytobiorcy.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

  • 20. Data: 2010-01-25 23:54:04
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

> [...]
    > Witam,
    > z góry informuję, że piszę tej post wyłącznie z powodu chęci pochwalenia
    Jak wszystkie wcześniejsze zresztą...

    > widomością, iż są jeszcze porządne marki dbające o swoich klientów. Dziś
    Oczywiście że są!

    > ASO sprawdzi nam akumulator, światła i cos tam jeszcze. Nie jest to pewnie
    Mnie najbardziej interesuje to "coś jeszcze", akumulator i światła każdy
    kierowca powinien umieć sprawdzić samodzielnie. Może ciśnienie w oponach? A
    może coś bardziej skomplikowanego, np. regulację foteli?

    > początku tej zimy do teraz nie mieliśmy z naszą Hondą absolutnie żadnych
    > kłopotów, pali na dotyk ;)
    Kurczę, jak to możliwe? Normalnie nie chce się wierzyć, że nowe auto Hondy
    odpala na dotyk. W innych markach to niespotykane!

    --
    Yogi(n)