  • Data: 2010-06-22 19:13:19
    Temat: Re: Honda cr-v '99 - zegarek nie działa
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zimne luty - wyjac odswierzyc polaczenia na plytce, zalozyc i cieszyc sie
    > (czesty fuckup w japonskiej tandecie tamtych czasow).
    >
    > http://tiny.pl/ht634

    Moja corolka z 98 ma podobnie, deska ma takie fackupy.
    Przestaje dzialac wskaznik paliwa, obroty potrafia pokazywac 0,
    temperatura na wskazniku dochodzi tylko do polowy (nigy wiecej),
    termometr sie zawiesza (przynajmniej jego wyswietlanie) - to tez wyglada
    na problem z lutami?

    Slyszalem ze tak, ale nie wiem czy wymieniac deske czy samemu powalcyzc
    (czy jest sens).

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327