  • Data: 2010-11-17 12:00:17
    Temat: Re: Honda Transalp XL 700 V
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-16 19:40, Piotr May pisze:
    > Popelnilem znow grafomanski tekst, tym razem na temat Transalpa.
    > Zona mowi ze strasznie nudny...

    Siema,

    bez obrazy, ale zgadzam się z Twoją żoną... ;) TymBardziej, że.. dla
    mnie 700 jest bardzo ładna, smukła i pracujący wydech, to istna
    poezja... ;) Gust nie podlega dyskusji.

    A żeby nie być gołosłownym, to polecam artykuł o... Trampku 700 w
    praktycznym porównaniu do innych turystycznych enduro, który ukazał się
    w listopadowym ŚM.

    P.S. Co do spalania, to ciężko ocenić moto po jednej pokonanej trasie... ;)
    Dla przykładu podam, że mój T.Apacz (XL 600) na trasie może spalić
    zarówno 4.6 jak i odwrotność cyferek... ;) Sprawdzone organoleptycznie.

    Acha... tylko się nie obrażaj... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175