eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHonda Odyssey - warto, nie warto...Re: Honda Odyssey - warto, nie warto...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Honda Odyssey - warto, nie warto...
    Date: Thu, 11 Dec 2014 03:20:17 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 25
    Message-ID: <m6av10$8fj$1@node1.news.atman.pl>
    References: <5...@g...com>
    <548866b6$0$21554$65785112@news.neostrada.pl>
    <1tue7il6fhxbr$.88xqtrksvi4k.dlg@40tude.net>
    <m6a59k$bfn$1@node1.news.atman.pl>
    <3mo0g3kpdwiw.v6ij3tg8xybz$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1418264416 8691 46.21.210.209 (11 Dec 2014 02:20:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Dec 2014 02:20:16 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    In-Reply-To: <3mo0g3kpdwiw.v6ij3tg8xybz$.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2551713
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2014-12-10 20:18, Użytkownik Maciek napisał:

    >> Na telefonie siedzą spece od obsługi klienta i pojęcia
    >> nie mają. Ale odpowiedzą że owszem i proszę przyjechać.
    >> A jak przyjedziesz i zobaczy to mechanik to może nie być
    >> już tak łatwo i prosto.
    >> Ale kierunek na konsultację z mechanikiem uważam za poprawny.
    >
    > Nie wiem w jakich Ty bywasz warszatach, ja nie myslalem o ASO Hondy, tylko
    > o "Zenex Autonaprawa Japońskich i Amerykańskich s.c."
    >
    Żona kolegi ma Nisana, mechanika ma specjalistę od Japończyków
    i Nisanów, połowa klientów to Nissany.
    No i kiedyś jak jej coś tam dłubali usłyszała rozmowę właściciela
    z przyszłym klientem, "tak oczywiście, da się, zrobimy bez
    problemu" i tym podobne teksty. Po odłożeniu słuchawki
    właściciel wyszedł z kanciapy i rozpoczął konwersację
    z pracownikiem: "na 16 masz klientkę z xxxx i trzeba jej"
    tu przerwał pracownik pytając dokładnie o model i rocznik
    a kiedy usłyszał to odpowiedział szefowi "przecież w tym
    modelu to ja mogę jej płyn do spryskiwaczy wymienić a nie
    olej".


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: