  • 1. Data: 2012-03-23 19:07:50
    Temat: Honda Magna w dowodzie 750 na silnik 698 co robić
    Od: estor12 <patrykkleiber@_NOSPAM_o2.pl>

    witam, wiem że to mało popularny moto , naczytałem sie że jest awaryjny ,
    mam mętlik w głowie ale mi sie podoba :) , tylko jak już znalazłem to mam
    zagwozdkę w ogłoszeniu było ze 750 na silniku jest wbite 698 , sprzedawca
    rozłożył ręce mówi ze nie wie czemu w dowodzie tak jest i spisał tą
    pojemność z papierów. Motor z Belgi. Jak potraktować tą sprawę? z góry
    dzięki za pomoc . Magna 1985 przebieg 23tys, pod siedzeniem znalazłem
    naklejkę z 2010r z wymiany oleju przy 20 tys.

  • 2. Data: 2012-03-23 19:49:22
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    On 23.03.2012 19:07, estor12 wrote:
> [...]
    > sprawę? z góry dzięki za pomoc . Magna 1985 przebieg 23tys, pod
    > siedzeniem znalazłem naklejkę z 2010r z wymiany oleju przy 20 tys.

    a jaki masz początek numeru VIN?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2012-03-23 19:55:05
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    On 23.03.2012 19:49, Arni wrote:

    > a jaki masz początek numeru VIN?

    i numer silnika cały podaj

  • 4. Data: 2012-03-23 20:06:01
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-03-23 19:07, estor12 pisze:
> [...]
    > sprawę? z góry dzięki za pomoc . Magna 1985 przebieg 23tys, pod
    > siedzeniem znalazłem naklejkę z 2010r z wymiany oleju przy 20 tys.

    Skoro na samym początku odkryłeś jakiś przekręt, to pomyśl, ilu
    przekrętów jeszcze nie odkryłeś.

    Odpuść tę sztukę.

  • 5. Data: 2012-03-23 21:03:31
    Od: Kuczu <q...@g...com>

> [...]
    > sprawę? z góry dzięki za pomoc . Magna 1985 przebieg 23tys, pod
    > siedzeniem znalazłem naklejkę z 2010r z wymiany oleju przy 20 tys.

    amerykanska wersja miala silnik 700 ccm. Jest opcja ze ktos wymienil
    silnik albo amerykanska 700 zarejestrowal jako 750.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 6. Data: 2012-03-24 06:13:49
    Od: estor12 <patrykkleiber@_NOSPAM_o2.pl>

    Kuczu napisal

    > amerykanska wersja miala silnik 700 ccm. Jest opcja ze ktos wymienil
    > silnik albo amerykanska 700 zarejestrowal jako 750.

    nie kupiłem jeszcze , moto chyba jest z USA, z drugiej strony mogło być
    tak że na przestrzeni 25 lat któryś wymieniał silnik ? lub któryż urząd
    źle wybrał model , np belgijski nie mając w spisie 700 ?

  • 7. Data: 2012-03-24 08:50:29
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-03-24 06:13, estor12 pisze:

    > nie kupiłem jeszcze , moto chyba jest z USA,

    No to wszystko jasne. w 1985 roku na rynku USA byla tylko 700. Japonce
    omijali w ten sposob bariere celna na motocykle od 750 ccm.

    > z drugiej strony mogło być
    > tak że na przestrzeni 25 lat któryś wymieniał silnik ? lub któryż urząd
    > źle wybrał model , np belgijski nie mając w spisie 700 ?

    To tez mozliwe.

  • 8. Data: 2012-03-24 09:25:50
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    On 24.03.2012 08:50, Kuczu wrote:

    > No to wszystko jasne. w 1985 roku na rynku USA byla tylko 700. Japonce
    > omijali w ten sposob bariere celna na motocykle od 750 ccm.

    http://docs8.chomikuj.pl/182104936,PL,0,0,haynes.vf7
    00-1100v4s.pdf