  • 1. Data: 2010-01-17 15:49:24
    Temat: Honda Civic 5D 2.2 i-CTDi- na co zwrócić uwagę przy zakupie ?
    Od: Roberto <f...@t...pl>

    Rocznik 2006 wersja z ksenonami.
    Jak rozpoznać czy auto ma dwustrefową czy jedno strefową klimatyzację ?
    czy w silniku i-CTDI jest filtr cząstek stałych ?
    czy ten model/wersja silnikowa ma jakieś wady ?
    pomóżcie
    Robert

  • 2. Data: 2010-01-17 19:40:02
    Od: "Mirek Ziółek" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Roberto" <f...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy w silniku i-CTDI jest filtr cząstek stałych ?
    > czy ten model/wersja silnikowa ma jakieś wady ?

    Zaprowadz samochod do ASO, niech go sprawdza, dobrze wiedza na co patrzec.

    Z tego co mi sie wydaje klima jest dwustrefowa, executive zawsze mial
    dwustrefowa.

    W nowych 2,2 I-ctdti DPF jest, ale civic w 2008/2009 chyba przechodzil maly
    lifting i byc wtedy dopiero dorzucono do specyfikacji.
    IMHO,problemem jest uzywanie diesli z DPF w miescie, ponoc sa z tym spore
    problemy ( taka mowi prasa ;)

    Pozdr
    Mirek

  • 3. Data: 2010-01-17 19:49:50
    Od: Voytek <w...@g...nl>

    Roberto pisze:

    > czy ten model/wersja silnikowa ma jakieś wady ?
    > pomóżcie

    Koledze w FRV przy 80 tkm rozsypała się w drobny mak turbina, w serwisie
    się nie zdziwili twierdząc, że takie przypadki mieli w autach z
    przebiegiem o połowę mniejszym. Pewnie nie jest to wada ale na pewno
    warto turbo dokładnie sprawdzić.
    --
    Voytek

  • 4. Data: 2010-01-17 20:24:49
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Rocznik 2006 wersja z ksenonami.

    Czy to faktyczne lampy czy jakieś gówno zamontowane zamiast żarówek?
    P.

  • 5. Data: 2010-01-17 20:28:27
    Od: Roberto <f...@t...pl>

    Pan Piskorz pisze:

    > Czy to faktyczne lampy czy jakieś gówno zamontowane zamiast żarówek?
    > P.

    a jak to poznać barwa światła niebieska... są spryskiwacze

    Robert

  • 6. Data: 2010-01-17 20:30:32
    Od: "limken" <l...@x...xx>

    Roberto wrote:
> [...]
    > ? czy w silniku i-CTDI jest filtr cząstek stałych ?
    > czy ten model/wersja silnikowa ma jakieś wady ?

    o wadach civica możesz poczytać tutaj:
    http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/forumdisplay.php?f=
    32

    silnik raczej udany, gorzej z przeniesieniem napędu - nędny docisk, dość
    szybko pada sprzęgło, a przy chipie jeszcze szybciej

    DPFa raczej nie ma

    --
    limken polimken

  • 7. Data: 2010-01-17 20:49:59
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > a jak to poznać barwa światła niebieska... są spryskiwacze

    civic "ufo" z lipnymi ksenonami świeci jak latarnia morska, nieprzyjemnie
    coś podobnego spotkać na drodze,

    lipne ksenony mają mocowanie jak żarówki H7 lub H4 i prowadzą do pudełka
    jakiegoś,
    ksenony montowane fabrycznie tez nie są niebieskie, są jakby białe
    "dziennie" - w dzień biel podobna do naturalnej (gdy halogen wydaje się
    żółtawy)
    P.

  • 8. Data: 2010-01-18 09:13:11
    Od: "Mirek Ziółek" <m...@g...pl>

    > a jak to poznać barwa światła niebieska... są spryskiwacze

    Wersja najbogatsza jaka kupujesz( i tylko ta) , miala xenony w standardzie.
    Sprawdzic to mozna po kloszach ktore powinny miec odpowiednia homologacje +
    w civickach nie ma soczewki czyli palniki powinny byc D2R.

    Pozdr
    Mirek

  • 9. Data: 2010-01-18 18:07:45
    Od: Roberto <f...@t...pl>

> [...]
    > Sprawdzic to mozna po kloszach ktore powinny miec odpowiednia homologacje +
    > w civickach nie ma soczewki czyli palniki powinny byc D2R.

    To chyba wersja SPORT nie ma szklanego dachu,nawigacji i podgrzewanych
    foteli.
    Jak gołym okiem po oznaczeniach dowiedzieć się ze sa to oryginalne
    reflektory do xenonów ? na desce rozdzielczej brak tez przy przycisku
    sport regulacji wysokości świateł

    Robert

  • 10. Data: 2010-01-18 18:12:20
    Od: Roberto <f...@t...pl>

> [...]
    > Sprawdzic to mozna po kloszach ktore powinny miec odpowiednia homologacje +
    > w civickach nie ma soczewki czyli palniki powinny byc D2R.

    Wersja wyposażenia chyba SPORT( nie ma nawigacji, szklanego dachu, czy
    podgrzewanych foteli, czy czujników parkowania)
    Na desce obok przycisku START/STOP nie ma regulacji wysokości świateł.
    Jakie oznaczenia powinny mieć reflektory do xenonów?jak to poznać bez
    rozbierania samochodu ?

    Robert