eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHonda Accord - ponowanie 2Re: Honda Accord - ponowanie 2
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: n...@o...pl
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Honda Accord - ponowanie 2
    Date: Wed, 30 Jun 2010 14:44:34 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 27
    Sender: n...@n...onet.pl
    Message-ID: <6...@n...onet.pl>
    References: <5PuWn.2194$Ls1.141@newsfe11.iad>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1277901874 3856 213.180.130.18 (30 Jun 2010 12:44:34 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 30 Jun 2010 12:44:34 +0000 (UTC)
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 212.2.96.100, 10.174.28.59
    X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.3) Gecko/20100401
    Firefox/3.6.3
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2293380
    [ ukryj nagłówki ]

    ...
    > Oj bedziesz zalowal i to mocno. MT to przezytek - szczegolnie w korkach
    > i generalnie w ruchu miejskim, chyba ze jestes jakims meczennikiem i
    > lubisz sie umartwiac.Dzisiaj jak ktos chce biegami mieszac to kupuje cos
    > z lopatkami przy kierownicy a nie z pala w podlodze.
    To chyba tylko dla taksówkarzy i emerytów się sprawdza ;-) Oczywiście
    przerysowuję, jednak nie można jednoznacznie uznać co jest lepsze? Każdy
    powinien się sam zastanowić czy tego właśnie chce?
    Z sąsiedniego wątku. To nie Honda, ale doskonale pokazuje o co w tym chodzi:
    "Niestety zawiodłem się na dotychczas chwalonej przeze mnie skrzyni PDK. Dwie
    911-tki, jedna z nich wyposażona właśnie w PDK, natomiast druga w zwykłą
    manualną skrzynię. To wystarczyło, aby przekonać się o wadach tego rozwiązania.
    Agresywna jazda pokazała wszystkie słabe punkty dwusprzęgłowej skrzyni. Zmiana
    za pomocą nienaturalnych przycisków na kierownicy jest jeszcze to przełknięcia,
    jednak reakcje na polecenia kierowcy są często ignorowane, a to już irytujące.
    Wystarczy, że o ułamek sekundy za wcześnie naciśniemy redukcję o jeden bieg
    (ochrona silnika przed zbyt dużymi obrotami), a komputer nas po prostu
    zlekceważy. Wtedy naciskamy go ponownie i tak aż do skutku. Ostatecznie bieg się
    zmieni, ale dużo później niż jak zrobilibyśmy to sami w skrzyni manualnej.
    Spodziewałem się czegoś lepszego po Porsche."
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: