-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.
org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: Franc <w...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Honda Accord VII - trzy foteliki dla dzieci
Date: Thu, 12 Dec 2013 10:35:22 +0100
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 24
Message-ID: <slluwdw7p6kc.1gssp375sgja9$.dlg@40tude.net>
References: <l86sgh$71c$1@speranza.aioe.org>
<1...@4...net>
<l87qe0$ntm$1@speranza.aioe.org>
<2su4tl3zmcu6$.1dh963e0xhbkz$.dlg@40tude.net>
<l89i32$mrl$1@speranza.aioe.org> <l89ito$om7$1@speranza.aioe.org>
<rxiymkqijad4$.kizwtk2qs1wu.dlg@40tude.net>
<l89n5e$32a$1@speranza.aioe.org> <o...@l...mshome.net>
<1...@4...net>
<l8abun$3be$1@news.task.gda.pl>
<j...@4...net>
<l8bqvu$60s$1@news.task.gda.pl>
<1...@4...net>
<l8bv5v$bm6$1@news.task.gda.pl>
Reply-To: w...@w...pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
posting-host="ffbe996cd1c2e14049ae438367a79ee4";
logging-data="17431";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1+HXd+BFY9D3q/doaijDk54"
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
Cancel-Lock: sha1:P24r6/STyzY0l/xFJw27KgplTbo=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2514784
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 12 Dec 2013 10:21:04 +0100, Mateusz napisał(a):
> Zastanawiałem się nad najnowszym C4GP z salonu, ale po pierwsze
> beznadziejny wygląd w porównaniu do poprzednika, po drugie
> dużo negatywnych opinii co do funkcjonalności w środku
Akurat miałem tę możliwość porównania na żywo oby modeli - stały oboki
siebie na Al. Krakowskiej w W-wie.
Samodzielnie stojący nowy C4P może się i podobać, ale jak stały obok siebie
to poprzednia zdecydowanie ładniejsza, zgrabniejsza (oczywiśco IMHO).
> no i po trzecie gorszy i słabszy silnik 1,6 VTi 120 KM przy tej budzie
> to stanowczo za mało, mój 1,8 16V 125 KM radzi sobie znaczniej lepiej
> choć tutaj ideałem byłby 2,0 tak ze 140KM. Ale i tak się cieszę z zakupu.
Gorszy, bo słabszy :-)
Mam identyczny silnik w C4 z 2009 roku i jestem do niego "przyzwyczajony".
C4P jest jednak krótsze od C4GP i w nim też daje radę. Nie jeźdzę po
emerycku ani w C4 ani w C4P i da się sprawnie jechać w trasie. Dużo używam
tempomatu i spalanie jest na podobnym poziomie (C4 i C4P).
Pewnie jakbym pojeździł z mocniejszym silnikiem to byłoby milej, ale co z
oczu to i z serca.
--
Franc
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=