-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
et!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.p
l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Holowanie elektryka
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5f343baa$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
<rh1ert$chh$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f344d8c$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
<rh2ect$tth$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f358c05$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
<rh4427$sc4$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f35981e$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<rh5270$d66$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f360ea0$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
<rh54uv$eha$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f362e26$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
<9944388687$20200814085531@squadack.com>
<5f3639c8$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
<5335926707$20200814100620@squadack.com>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Fri, 14 Aug 2020 16:03:32 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.11.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5335926707$20200814100620@squadack.com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 25
Message-ID: <5f3699b4$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.53.118.49
X-Trace: 1597413812 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 552 80.53.118.49:58861
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2367
X-Received-Body-CRC: 854562394
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2682622
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2020-08-14 o 10:06, RoMan Mandziejewicz pisze:
> Hello cef,
>
> Friday, August 14, 2020, 9:14:15 AM, you wrote:
>
>>>>>> No ale chyba rozumiesz różnice w sensie ryzyka utraty
>>>>>> źródła zasilania?
>>>>> To samo co z paliwem.
>>>>> Naładujesz.
>>>> Czyli nie rozumiesz różnicy albo jej nawet nie widzisz.
>>>> Paliwo nie kończy się niespodziewanie (chyba, że wycieka)
>>>> a prąd może się skończyć
>>> Niespodziewanie?
>> Na pewno bardziej niespodziewanie kończy się prąd
>> niż paliwo.
>
> Nie rozumiem. Masz zasięg z dokładnością do 1 km, tym bardziej
> dokładny im bliżej końca. Jak koniec może być niespodziewany?
> Wskaźnik poziomu paliwa jest dokładniejszy? Wątpię.
Właśnie widzę, że nie rozumiesz.
Dlaczego zatem tak marketingowo podkreśla się ten zasięg.
O co w takim razie chodzi?
Że jest 400km, ale potem nagle po kilkunastu kilometrach
pokaże, że jest 50?
Następne wpisy z tego wątku
- 14.08.20 16:18 ąćęłńóśźż
- 14.08.20 16:25 Cavallino
- 14.08.20 16:27 Cavallino
- 14.08.20 16:28 Cavallino
- 14.08.20 16:30 Cavallino
- 14.08.20 16:31 Cavallino
- 14.08.20 16:31 Cavallino
- 14.08.20 16:33 Cavallino
- 14.08.20 16:34 Cavallino
- 14.08.20 16:50 K
- 14.08.20 16:51 K
- 14.08.20 16:55 cef
- 14.08.20 17:01 K
- 14.08.20 17:01 cef
- 14.08.20 17:02 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=