  • Data: 2009-01-25 22:03:38
    Temat: Re: Holfi
    Od: KK <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Druty z wielkim trudem udało mi się wepchnąć do IEC, bluźniłem sobie pod
    > nosem i może coś "chlapnąłem" przy kliencie na temat celowości tej roboty,
    > bo straciłem zlecenia od Pana Dystrybutora.
    > Wmak

    Ja kiedys dostałem zlecenie na skopiowanie tej płytki Holfi, ale jak
    popatrzyłem na toto z bliska to celowość roboty zniechęciła mnie znacząco...
    Ale miałem w rękach jeszcze jedno urządzenie z kategorii voodoo,
    mianowicie stabilizator pola elektromagnetycznego (taka czarna sztabka)
    i toto już wywołuje jakieś skutki, np resetuje komputer gdy się
    zbliża/oddala od dysku twardego. Niestety nierozbieralne.
    KK