  • Data: 2018-03-04 10:45:16
    Temat: Re: Holek bez PJ
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.03.2018 o 08:53, T. pisze:

    > To ja przypomnę jeszcze starszą - ten pan brał udział w kampanii
    > promującej bezpieczną jazdę. W tym samym czasie przechwalał się
    > publicznie w tv, że z Olsztyna do Warszawy to on jedzie nieco ponad
    > godzinę. Karma kiedyś go dopadnie...

    Chwalić to się mógł. To jest 200 km. Natomiast zgadzam się, że jest duża
    szansa, że skończy jak młody Zientarski. Byle by nie zabrał kogoś
    postronnego, to nie bardzo będę nad nim rozpaczał.

    Kiedyś mi instruktor rajdowy zresztą mówił. Możesz mieć umiejętności jak
    Hołowczyc, jak będziesz kozaczył na zwykłej drodze jak nie będziesz miał
    niesamowitego farta, to ci normalnie miejsca zabraknie i nic nie poradzisz.

    Shrek