  • 1. Data: 2011-12-31 16:26:41
    Temat: History Channel Na Cyfrze
    Od: ikaros30 <i...@w...pl>

    Macie takie coś dziwnego jak ja na tym kanale? Puszczają reklamy, po
    zakończeniu których pokazuje sie plansza "Reklama" i czasem dobrych parę
    minut nic się nie dzieje. Tylko ta plansza.

    --
    i...@w...pl

  • 2. Data: 2012-01-01 14:07:12
    Temat: Re: History Channel Na Cyfrze
    Od: grzech <g...@g...pl>

    W dniu 2011-12-31 17:26, ikaros30 pisze:
    > Macie takie coś dziwnego jak ja na tym kanale? Puszczają reklamy, po
    > zakończeniu których pokazuje sie plansza "Reklama" i czasem dobrych parę
    > minut nic się nie dzieje. Tylko ta plansza.

    Mamy takie coś dziwnego. Przypuszczam, że program jest transmitowany do
    wielu krajów. Bloki reklamowe adresowane są dla poszczególnych krajów.
    Jeśli w przerwie nie ma bloku reklamowego dla Polski to pokazuje się
    tylko plansza, która znika po zakończeniu bloku.