  • 1. Data: 2009-11-04 17:24:36
    Temat: Historia konta i biling
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Witam

    Czy mogę jakoś dotrzeć do historii środków na koncie i bilingu w Orange
    pre-paid?

    Remek

  • 2. Data: 2009-11-04 19:01:47
    Temat: Re: Historia konta i biling
    Od: "tomek" <t...@n...mam>

    > Witam
    >
    > Czy mogę jakoś dotrzeć do historii środków na koncie i bilingu w Orange
    > pre-paid?
    >
    > Remek

    Te informacje znajdziesz na Orange On-line
    http://www.orange.pl/portal/map/map/article?id=16042
    35

  • 3. Data: 2009-11-08 18:34:49
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "tomek" <t...@n...mam> napisał:

    > Te informacje znajdziesz na Orange On-line
    > http://www.orange.pl/portal/map/map/article?id=16042
    35

    Jesteś pewien? Błądzę po zakładkach już dość długo i bezskutecznie. Czy
    mógłbyś mi podpowiedzieć ścieżkę dojścia do celu? :)

    Remek

  • 4. Data: 2009-11-08 18:39:30
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "tomek" napisał:

    > Te informacje znajdziesz na Orange On-line
    > http://www.orange.pl/portal/map/map/article?id=16042
    35

    Na wskazanej stronie otrzymuję komunikat:

    "Przepraszamy, ale Orange Online dostępne jest tylko dla Klientów Orange"

    Jestem klientem Orange, mam konto na stronie i jestem zalogowany. O czy, ten
    komunikat świadczy? O tym, że ta bada oszóstów ma cos do ukrycia. Od kilku
    tygodni usiłuję wyrwać od nich te dane pisząć np. do BOK. I cisza. Okradli
    mnie z kilkudziesięciu złotych. Zgłaszam sprawę do prokuratury.

    Remek

  • 5. Data: 2009-11-08 18:49:27
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "Remek" napisał:

    > oszóstów

    Paranoja. Wtórny analfabetyzm.

    Oszustów, oszustów, oszustów :)

    Remek

  • 6. Data: 2009-11-08 20:02:12
    Temat: Re: Re: Historia konta i biling
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Na wskazanej stronie otrzymuję komunikat:
    >
    >"Przepraszamy, ale Orange Online dostępne jest tylko dla Klientów Orange"

    nie tylko ty, ja tez, na kilku numerach nie moge pobrac billingu... od
    dluzszego czasu

  • 7. Data: 2009-11-08 22:34:23
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "sunwick" napisał:

    > nie tylko ty, ja tez, na kilku numerach nie moge pobrac billingu... od
    > dluzszego czasu

    Może jakimś wyjaśnieniem niechęci do ujawniania bilingów może być
    nastepujący ciąg zdarzeń (dotyczy to innego operatora, umowa abonamentowa):

    Znajomu otrzymywał comiesięczną fakturę, na której były dodatkowe kwoty do
    zapłaty za połączenia nie objęte umową abonamentową. Okazało się, że dotyczą
    one SMS-ów wysyłanych do jakiejś loterii. Problem w tym, że znajomy nigdy w
    życiu nie wysłał żadnego SMS-a ponieważ nie potrafi. Poza tym były one
    rzekomo wysyłane ok. 3-5 godz nad ranem. Napisał do operatora stosowną
    informację z prośbą o anulowanie opłat. Otrzymał odpowiedź:

    "Wniosek nieprawidłowo sformułowany, brak numeru identyfikacyjnego abonenta.
    Reklamacja nie będzie rozpatrzona"

    Kolejne pismo do operatora:

    "Czy numer faktury i telefonu nie wystarcza do identyfikacji abonenta? W
    takim razie sprawę wyjaśni prokuratura."

    Za 5 minut po wysłaniu e-maila telefon z przeprosinami, mętnym tłumaczeniem
    i obietnicą anulowania opłat. Wniosek? U operatora siedzi szajka złodziei,
    która w ten sposób nabija sobie kieszeń. Gdyby nie faktury, to mało
    prawdopodobne, aby ktokolwiek się o tym dowiedział, bo raz że kwoty były
    drobne i nikt raczej nie śledzi dokładnie stanu konta, Jednak te drobne
    kwoty pomnożone przez kilka SNS miesięcznie i kikadziesiąt tysięcy abonentów
    dają niezły biznes.

    Remek

  • 8. Data: 2009-11-09 09:33:30
    Od: "tomek" <t...@n...mam>

    35

    > Jesteś pewien? Błądzę po zakładkach już dość długo i bezskutecznie. Czy
    > mógłbyś mi podpowiedzieć ścieżkę dojścia do celu? :)
    >
    > Remek

    Wchoodzisz tutaj i się logujesz http://www.orange.pl/portal/map/map/signin .
    Po prawej stronie masz zakladkę "Na skróty" i wybierasz "pokaż ostatnie
    połączenia". Teraz będzie strona do wpisania hasła dostępu który przyjdzie
    na numer telefonu w Orange SMSem. Wtedy wejdziesz do bilingu.

  • 9. Data: 2009-11-09 09:45:41
    Od: "tomek" <t...@n...mam>

> [...]
    > Jednak te drobne kwoty pomnożone przez kilka SNS miesięcznie i
    > kikadziesiąt tysięcy abonentów dają niezły biznes.

    Forma reklamacji jest w regulaminie i trzeba się jej trzymać. Dobrze mieć
    dowód złożenia reklamacji. Obecnie chyba są dwie instancjie rozpatrywania
    reklamacji u operatora, później ewentualnie sąd pulubowny i ostattecznie sąd
    powszechny. Odnośnie SMSów moim rodzicom Era też wykręciła taki numer.
    Przysyłali smsy za darmo jeden miesiąc coś odnośnie humor na codzień.
    Później sms że jak nie wyślą smsa deaktywującego to będzie płatne. W BOK
    pani stwierdziła że taka zgoda była w umowie a ja tego za bardzo nie widzę.
    Reklamacje można składać do 12 miesięcy od terminu płatności za usługę jak
    się nie myle ?

  • 10. Data: 2009-11-09 22:39:45
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "tomek" napisał:

    > Wchoodzisz tutaj i się logujesz http://www.orange.pl/portal/map/map/signin
    > . Po prawej stronie masz zakladkę "Na skróty"

    Nie widzę takiej zakładki :(

    Remek