  • Data: 2002-05-08 15:01:01
    Temat: Re: Hierarchia pl.* i pnn-g
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moi <M...@...pl> wrote:
    > tego skutek? Rozciagnij watki i... czego, jako newbies, dowiesz sie
    > na pnn-g o zakladaniu nowych grup? Czy jako proponentowi RFD starczy

    A bo to niby nie ma FAQ, tysiąca odpowiedzi z linkiem do www.usenet.pl i w
    końcu poradnika ZZ?
    Człowieku - czy Ty w ogóle tam chociaż _czasami_ zaglądasz?

    > Ci cierpliwosci, zeby przeczytac OT-owych 300 re-layow(?), by wylowic ten
    > jeden / dwa merytoryczne o swojej propozycji?

    Wyobraź sobie, że i w ostatnim wątku pierwsze komentarze były z linkami i
    propozycją co w/w ma zrobić. Ale on wraz z kolegą wolał zacząć od mięsa.

    > Zas post moj dotyczyl przede wszystkim niedookreslenia procedur
    > zakladania nowych grup, powodujacego frustracje niusowiczow.

    Znaczy co jest "niedookreślone"? Bo ich frustracja wynika głównie z niechęci
    przeczytania FAQ/poradnika/www.usenet.pl/czegokolwiek.

    > Moze troche temat rozwodnilem... Ale tylko troche...

    W sumie to już nie wiem o co Ci chodziło.

    --
    Przemysław Maciuszko