  • Data: 2010-12-06 15:59:38
    Temat: Re: Heyah - Oferta Świąteczna - jakiś haczyk???
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Gru, 12:11, "SDD" <s...@t...pl> wrote:
    > U ytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:b49c4979-c650-4653-94ba-c7f2a96f2350@fj16g200
    0vbb.googlegroups.com...

    > Cala oferta Heyah to jden wielki haczyk.
    > I tak, ze nie kazali Ci jeszcze odtanczyc skocznego obertaasa, jako
    > niezbedny warunek podwojenia.

    Przesadzasz chyba troszeczke, bywaly juz dalece bardziej wkurzajace
    "promocje" w roznych sieciach. Tez mnie irytuja roznorodne propozycje
    w poszczegolnych sieciach, kiedy malym druczkiem wychodzi kompletnie
    co innego niz zdrowy rozsadek kazal przyjac z ogloszen i reklam...
    Tylko, ze akurat ten warunek podwojenia w Heyah jakos mnie nie drazni
    za specjalnie, pod warunkiem, ze Heyah sie wywiaze z tego co
    wyspecyfikowala w warunkach tej promocji...
    Dotychczas bywalo raczej spoko z Heyah. To z innymi siecimi miewalem
    problemy, chcesz tutaj ich czarny ranking? ;)

    > Moze w styczniu bedzie kolejna superpromocja i mysla , ze znow im
    > doladujesz.
    > Pozniej na grupach beda lamenty "mam 500 zl na koncie w Heyah, jako odzyskac
    > choc czesc, pomocyyy!!!!!".

    Myslisz, ze nie przeleja tych pieniedzy w styczniu jak zadeklarowali w
    SMS?