  • 21. Data: 2011-09-08 20:56:52
    Temat: Re: Hestia AC
    Od: k...@o...pl

    > W skrócie żeby nie zanudzać

    To ja w skrocie zeby nie zanudzac....
    Sprawdzales w dniu ubezpieczenia ile faktycznie jest wart twoj woz? Zacierales
    rece, jak byl wart 18 a agent wycenil ci na 27? Warunki ubezpieczenia
    przeczytales? Ze zrozumieniem?
    Ubezpieczalem kiedys multivana. Kosztowal mnie (sprowadzenie z niemiec, oplaty,
    rejestracja) jakies 68 tysi. Poszedlem ubezpieczac. Pani mowi ze ichnia wartosc
    to +- 50 tysi. Wiec ja mowie ze moj oryginal a nie jakis klepany blaszaka i
    przystanku autobusowego, pokazuje rachunek zakupu. Pani mowi ze jak chce, to
    moge nawet na 100 tysi ubezpieczyc, nie ma problemu, ale od razu pokazala mi
    OWU, w ktorych jak byk bylo napisane, ze wyplata w wartosci z dnia wypadku
    bedzie. No chyba ze wykupie jakas dodatkowa opcje ze nie traci na wartosci
    przez caly okres trwania ubezpieczenia. Aaa... jest szczegol. Jak pan
    przyniesie opinie rzeczoznawcy, ze panski woz jest wart wiecej to ubezpieczymy
    na wiecej i jak bedzie ta opcja ze sztywna wartoscia to tak w razie czego
    wyplaca.
    Opinie zrobilem. Wycenil na 75 tysi bodajze. Tak tez ubezpieczylem.
    W tym samym czasie kumpel, co mial rok starszego i ze slabszym silnikiem i
    wyposazeniem ubezpieczyl swojego na..... 83 tysie ;) Oczywiscie OWU nie
    przeczytal i agent o wyplacie w wartosci z dnia szkody przez zapomnienie mu nie
    powiedzial.
    Juz dawno wyszedlem z zalozenia ze jak oni nas tak my ich. Nie dajmy sie w
    duuupe ladowac.
    kapec

  • 22. Data: 2011-09-09 11:14:10
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Sprawdzales w dniu ubezpieczenia ile faktycznie jest wart twoj woz? Zacierales
    > rece, jak byl wart 18 a agent wycenil ci na 27?

    Zawyżając, radzę dopłacić do gwarancji stałej kwoty z dnia zawierania
    umowy, w razie szkody i po problemie:)

    grzech
    nyska

  • 23. Data: 2011-09-13 16:19:51
    Od: "Pabl_o" <n...@s...pl>

    Użytkownik "gocstu" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Lala II 1.9dCi z 2002r, ubezpieczona w PZU 17 czerwca 2011, kwota
    > ubezpieczenia do AC według tabeli Pzu to 15500zł uwzględniając wersje
    > wyposażenia. Dwa dni później czyli 19 czerwca 2011 żona przydzwoniła
    > przodem... Rzeczoznawca stwierdził szkodę całkowitą. Pzu wyceniło
    > wartość samochodu w dniu szkody na 11000zł i ani myśli wypłacić więcej...
    > ;) Sprawa aktualnie w sądzie...
    > Niezła utrata wartości jak na dwa dni... :)

    Nalezy jeszcze dodac, ze kiedy ubezpieczysz za nisko, to przy wyplacie
    ubezpieczenia policza to jako niedoubezpieczenie i wyplaca tyle procent na
    ile bylo ubezpieczone...

    --
    Picasso