    From: gocstu <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Hestia AC
    Date: Thu, 08 Sep 2011 19:43:42 +0200

    W dniu 09-03-2011 19:13, danio pisze:
    ,moje pytanie brzmi moze ktos mial podobne doswiadczenia z
    > t? lub inn? firm? ubezp,jakim cudem samoch?d traci w przeci?gu p? roku
    > prawie 11 tys z? ?? czy daje cos pisanie odwo?ania czy od razu pisa? pozew
    > do s?du?dajcie zna? poniewa? jest to moja taka 1 przygoda jesli chodzi o AC

    To jeszcze nic... ;) Posłuchaj mojej historii...

    Lala II 1.9dCi z 2002r, ubezpieczona w PZU 17 czerwca 2011, kwota
    ubezpieczenia do AC według tabeli Pzu to 15500zł uwzględniając wersje
    wyposażenia. Dwa dni później czyli 19 czerwca 2011 żona przydzwoniła
    przodem... Rzeczoznawca stwierdził szkodę całkowitą. Pzu wyceniło
    wartość samochodu w dniu szkody na 11000zł i ani myśli wypłacić
    więcej... ;) Sprawa aktualnie w sądzie...
    Niezła utrata wartości jak na dwa dni... :)

    pozdrawiam