eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody"Samoładujące elektryczne napędy hybrydowe"Re: Here's the problem with electric cars
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!border1.nntp.ams1.
    giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.
    pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5e5a3d10$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e6660d2$1$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e678ef8$1$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e6e57b9$1$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <r4lvoe$1sr2$1@gioia.aioe.org> <r4mal9$jp9$1$Cav@news.chmurka.net>
    <i1595lk9l6w7.iojcflb7ss7i$.dlg@40tude.net>
    <r4n8f0$2br$1$Cav@news.chmurka.net>
    <f...@4...net>
    <r4nfg6$5o8$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5e6f745d$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <r4nt0a$c8a$1$Cav@news.chmurka.net>
    In-Reply-To: <r4nt0a$c8a$1$Cav@news.chmurka.net>
    Subject: Re: Here's the problem with electric cars
    Date: Mon, 16 Mar 2020 14:52:09 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 46
    Message-ID: <5e6f848b$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.46.166
    X-Trace: 1584366731 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 558 83.26.46.166:64109
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2673541
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:r4nt0a$c8a$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 16-03-2020 o 13:43, J.F. pisze:
    >>>> Bo skad zasilacz mialby wiedziec na ile pojazd naladowany
    >>> Evse to nie zasilacz, to interfejs do komunikacji z samochodem,
    >>> więc dużo wie,
    >>> Oprócz tego tylko podaje prąd.
    >
    >>> O reszcie decyduje komputer w samochodzie, a do ładowania służy de
    >>> facto ładowarka wbudowana w samochodów.
    >
    >> I taki e-golf czy Tesla ow evse maja ?

    >Evse to coś co Ty nazywasz zasilaczem, albo ładowarką, a de facto
    >nimi nie jest.
    >Każdy elektryk ładowany z gniazdka 230V ma taki.

    Ale pisales, ze to interfejs do komunikacji, wiec ciekaw jestem -
    ujednolicony, czy kazdy sobie interfejs skrobie.
    I nie ma szans na scianie ustawic "ładuj do 80%", a przynajmniej nie
    dal wszystkich typow.

    >>> Nie dotyczy oczywiście szybkich złącz DC - tam sterowanie jest
    >>> bardziej z zewnętrznej ładowarki.
    >>> Ale też czasem na nich idzie ustawić maks. poziom ładowania.
    >
    >> Na nartach ... raczej byl podlaczyl pod gniazdko na parkingu, niz
    >> zjezdzal po godzinie auto odstawic od ladowarki ... albo podstawic.
    >> I to gniazdko nie musi byc mocne, bo ma pare godzin do dyspozycj
    >> ...

    >A inni klienci hotelu mogą mieć na ten temat inne zdanie.
    >Albo Ty jak przyjechałeś po nich. ;-)

    IMO - latwiej zainstalowac zwykle gniazdka z licznikami na parkingu
    niz jakąs superladowarke.

    Na poczatek wystarczy 1% miejsc, potem 5%, 10% ...

    A moze nawet bez licznikow - gniazdko 16A, 8h pradu wliczone w cene
    biletu na parking :-)

    J.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: