  • Data: 2011-03-18 11:41:51
    Temat: Re: [Help]Sprawca kolizji, policja, sad a sprzedaz auta
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze a tu w szybce robal taki:
    news:4d8333db$0$2451$65785112@news.neostrada.pl ! Pewnie kiero jakis,
    ten Tomasz Pyra . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

    > Masz to gdzieś na papierze że się przyznał do tego że wjechał w
    > stojące auto? Jakąś notatkę z policji czy coś?

    Nie mam...policja cos tam ponotowala i powiedzial, ze dopiero sporzadzi
    notatke i przesle do sadu. tutaj nie wiem czy nie powienienem miec wglad w
    te notatke odpowiednio wczesniej..moze na komende podjade i zapytam.

    > Jeżeli jest tam strefa zamieszkania, to wolno parkować wyłącznie na
    > miejscach wyznaczonych.
    > Ale IMO nie zmienia to odpowiedzialności za kolizję. Równie dobrze
    > mógłbyś zupełnie zastawić wyjazd i to jeszcze nie oznacza że wolno Ci
    > ten samochód rozwalić bo ktoś chciał przejechać.

    Ano zamieszkania...ale jak widac na zalaczonych mediach wszyscy parkuja
    tak samo ...Na logike racja po mojej stronie-kto mu kazal taranowac moje
    auto ;-)

    > Sprzedać oczywiście możesz, ale będziesz miał kłopot z udowodnieniem
    > uszkodzeń i w związku z tym uzyskaniem odszkodowania od
    > ubezpieczyciela sprawcy jeżeli sprawa zakończy się dla Ciebie
    > pomyślnie.

    > Naprawić również możesz, ale problem j.w. Rzeczoznawca ubezpieczyciela
    > sprawcy pewnie chciałby dokonać oględzin samochodu.
    > Ja bym zadzwonił do ubezpieczyciela tego gościa, powiedział jak sprawa
    > wygląda i że chcesz żeby zrobili oględziny i dali Ci kosztorys z
    > wyszczególnionymi uszkodzeniami.
    > Myślę że nie powinni robić kłopotów.

    W tym celu musze udac sie na komende...nietety nie widzialem dokumentow
    sprawcy....widziala je policja. Wiem wiem, czlowiek stary a glupi...i
    dodatkowo nerwy w calej sytuacji...
    Ale to co piszesz to jakis trop...

    --
    Dman-666