  • 11. Data: 2014-09-30 10:09:07
    Temat: Re: "Helikopter" z glosnika
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Jesli to taki 'helikopter':http://tinyurl.com/mk86z3f to moze byc trudno.

    Dokładnie to samo :-D Tylko bez tego gadania na końcu.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 12. Data: 2014-09-30 10:11:12
    Temat: Re: "Helikopter" z głośnika
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Obrocic wtyczke w gniazdku, podlaczyc do jednego przedluzacza z
    > komputerem i reszta sprzetu ...

    Głośniki są wpięte do jednego przedłużacza z resztą sprzętu, ale zmiany
    w tym obszarze nic nie zmieniają. Najwyraźniej jakość prądu w tym lokalu
    jest jaka jest.

    Może po prostu przestawię głośniki wg podpowiedzi w jakieś odleglejsze
    od uszu miejsce.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 13. Data: 2014-09-30 10:32:18
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 30.09.2014 10:09, Mateusz Bogusz wrote:

    > Dokładnie to samo :-D Tylko bez tego gadania na końcu.

    Gdzie to "odbierasz"? U mnie przy określonej konfiguracji sprzętu (coś
    tam włączone, coś niepodłączone, a coś podłączone ale nie włączone) też
    słychać jakąś stację, ale foniczną (muzyka i mowa, ale w jakim języku to
    już nie dosłyszałem.

    --
    Mirek.

  • 14. Data: 2014-09-30 16:55:42
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Gdzie to "odbierasz"?

    Konstantynów Łódzki

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 15. Data: 2014-09-30 21:14:29
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 30.09.2014 02:50, Magnus Elephantus wrote:

    > Jesli to taki 'helikopter': http://tinyurl.com/mk86z3f to moze byc trudno.

    No więc w końcu jak to jest? Włączyli to dziadostwo i słyszalne jest w
    głośnikach pod Łodzią? Czy to jednak coś "naszego"?

    --
    Mirek.

  • 16. Data: 2014-09-30 21:19:27
    Od: Adam <b...@a...pl>

    W dniu 30-09-2014 o 10:09, Mateusz Bogusz pisze:

    > Dokładnie to samo :-D Tylko bez tego gadania na końcu.

    U mnie coś podobnego powoduje router WiFi, dokładniej FunBox. Poprzedni
    router (coś z TPlink) nie miał takiej przypadłości. Ale u mnie stoi
    blisko wzmacniacza i te dźwięki ustają po uruchomieniu komputera
    podłączonego do tego wzmacniacza.

  • 17. Data: 2014-10-01 04:22:44
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot>

    "Mirek" <i...@z...adres> wrote in message

    > No wiec w koncu jak to jest? Wlaczyli to dziadostwo i slyszalne jest w
    > glosnikach pod Lodzia? Czy to jednak cos "naszego"?

    Wlaczyli...
    http://www.redstar.ru/index.php/component/k2/item/13
    117-zagorizontnyj-ryvok-rossii
    tu:
    https://www.google.pl/maps/@53.9837858,43.8427253,24
    19m/data=!3m1!1e3
    moze byc slyszalny znacznie dalej
    http://i.imgur.com/jkyOnAn.png

    Drugi taki zaczeli budowac na Dalekim Wschodzie. Ma byc ukonczony w 2018.

  • 18. Data: 2014-10-02 07:54:25
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > U mnie coś podobnego powoduje router WiFi

    Lol, to to! Faktycznie router po przeprowadzce też mam inny, tyle że
    stał za ścianą. Przesunąłem go i "efekt helikoptera" faktycznie ustaje.
    Dzięki :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 19. Data: 2014-10-02 11:10:18
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl> wrote:

    > Czy do komputera jest podłączony kabel antenowy?

    Lub modem kablowy, podłączony ekranowanym Ethernetem...

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/