  • Data: 2022-06-25 14:47:03
    Temat: Re: Hejt na elektryki
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek-07-czerwca-2022 o 00:39, ii pisze:

    > Twizy nie kupi
    > Nie kupi bo jest uprzedzona.

    Jak oni uprzedzeni to fani elektryków rozrzutni albo piedolnięci sekciarze

    > A inni tramwajami jeżdżą?

    Używanymi jeżdżą spaliniakami. Zwykła kalkulacja ekonomiczna.

    > Jakbyś czytał tę dyskusję to by nie było dla Ciebie dyskusyjne.

    Dyskusja? Z fanbojem?

    > Wiesz, ja już 75 tys oszczędziłem na paliwie.

    w Tłizy?

    A umiesz policzyć całkowity koszt z nabyciem serwisem ...

    I czy umiesz wybrać odpowiedni samochód do swoich potrzeb?

    Większość Kowalskich ma 1 samochód do wszystkiego.

    W takim zapotrzebowaniu żaden elektryk nie jest brany pod uwagę

    Zrozum w końcu. To się w Polsce nie przyjmie.

    My zarabiamy 1/4 tego co Niemcy.

    Jak chcesz być ekologiem to znajdziesz lepszy sposób na uskutecznianie
    swoich fobii.

    Na razie siejesz faszystowskie przesądy.