  • Data: 2024-09-12 10:41:14
    Temat: Re: Hej, Shreku!
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 10 Sep 2024 19:52:45 +0200, Shrek

    > Trzeba sobie zbudować stację benzynową.

    To sobie buduj, a paliwo i tak do niej dostaniesz ruskie.

    > Co więcej, prądu nie zabraknie, nawet jeśli wszyscy
    > LOL.

    SROL

    > Są znacznie lepiej, bo średnio 4 z 6 przegród nie są na zewnątrz.

    Nie no, ty jednak jesteś debilem. Każde mieszkanie ma 2 boczne przegrody na
    zewnątrz, tylko skrajne mają 3. To jakim cudem ci średnio 4 wyszły? No,
    DEBIL.

    > 15 to minimum.

    Sranie w banie, większość termo była wykonywana dawno temu, mają co
    najwyżej 10. Nowe mają 15.

    > Mi się marzy, żebyś sobie mieszkał w domu jak chcesz,
    > ale odpierdolił się od innych.

    Ale to ty się przypierdalasz do mieszkających w domach.

    > Ale nie wszyscy
    > A sobie miej. Taki basen to bardzo ekologiczna jest 3 MWh :P

    Grzeje w dzień, więc prosto ze słońca. I nie 3MWh,
    tylko w porwaych 1,5MWh, a to że mi jeszcze zostaje
    to się oczywiście nie skapowałeś, bo w dupie byłeś
    i gówno widziałeś a nie mój basen.

    > A twój samochód ładujesz 3MWh - i starcza ci na 15kkm;)

    Dokładnie tak, matematyczny cepie.

    > A do domu masz basen ekologiczny bo żre drugie tyle co dom.

    W 100% ze słońca, bo w okresie letnim gdy działa basen
    słońca mam pod dostatkiem. Nawet aktualnie pompa bierze
    mniej niż produkcja z PV.

    > I masz hybrydę bo ci żona nie pozwoliła elektryka bo jest dobry dla
    > każdego ale nie na ciebie. I robisz nim 15kkm rocznie ale od domu nie
    > odjeżdzasz, bo robi na prądzie 40 km a ty trzy razy dziennie i ładujesz
    > go przez 15 godzin na dobę (bo tyle trwa trzykrotne ładowanie do pełna z
    > gniazka) go ładujesz ze swoich paneli.

    Znowu łżesz, mam mocniejszą ładowarkę, więc ładowanie do pełna trwa 2,5h.
    Zaś trzecie ładowanie robię w nocy, w prądzie spadowym na następny dzień.
    Czyli znowu, gówno wiesz a się prujesz.

    > Ogólnie jesteś bardzo osobliwym przypadkiem:P Problem w tym że żądasz
    > żeby wszyscy byli tacy osobliwi jak ty bo inaczej hejtują twoją
    > osobliwoąć:P

    Skończ z tymi projekcjami, albo sobie kino otwórz.
    Ja nikogo nie zmuszam, ty za to postulujesz aby ludzie
    jeździli na ruskim LPG, bo to rzekomo lepsze niż paliwo
    i POLSKI węgiel z którego robi się prąd.

    > Trzy razy dziennie w nocy z paneli?

    Raz. Kluczowe jest że ze spadowego.

    > Czy konie mnie słyszą? ;)

    Pewnie jedyne które by się z tobą zgodziły.

    > Mimo że nie musi.
    > I dlatego wywalasz trzy MWh w basen:P

    Po pierwsze nie 3, po drugie prosto ze słońca, mentalny cepie.

    --
    Pozdor
    Myjk