  • 11. Data: 2015-11-16 23:43:25
    Temat: Re: Hej, Andki, używacie Chrome?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Wiele może być, ale jedynie słuszna jest tylko ta od Google :-)

    widzę, zę z dnia na dzień jesteś większym idiotą

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2015-11-17 11:49:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 16 Nov 2015 10:10:12 -0600, w <n2cv0f$1dc$1@dont-email.me>, "Pszemol"
    <P...@P...com> napisał(-a):

    > <r...@k...pl> wrote in message

    > Jak to, nie używasz produktów Googla na Androidzie?
    > Toż to profanacja jakaś... Nie mówi mi, że tylko Netscape używasz?

    Obudź się, używam andka, nie iosa -- nie grzeszę gdy używam czegoś innego.

  • 13. Data: 2015-11-17 14:05:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:n2dm6d$4k2$1@dont-email.me...

    > widzę, zę z dnia na dzień jesteś większym idiotą

    Czy brak poczucia humoru u Ciebie jest przejściowy czy chroniczny?

  • 14. Data: 2015-11-17 16:06:07
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Czy brak poczucia humoru u Ciebie jest przejściowy czy chroniczny?

    Potwierdzam - z dnia na dzień jesteś większym idiotą.