  • Data: 2010-08-02 14:13:57
    Temat: Re: Heidenau K33/K39 - opinie poszukiwane.
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4c567280$0$2594$6...@n...neostrada
    .pl...
    > coś takiego jak Heidenau K39 przód i K33 tył, komplet za trzy stówki.
    > Jeździł ktoś na tym ? Jak to się zachowuje w użytkowaniu, szczególnie na
    > mokrym ?

    Bardzo dobre opony. Kupilem je zaraz po tym jak kupilem MZ'te. Po 2
    remontach silnika dalej wygladaly jakby z fabryki wyjechaly. Zero zuzycia i
    zero przyczepnosci. Nie twardnieja po latach (bo chyba sa zbyt twarde) i nie
    pekaja. Idealne kiedy maszyna ma stac w miejscu przez nastepne 30 lat i guma
    ma nie sparciec.

    > Z drugiej strony w rozsądnych pieniądzach można kupić Metzelera ME22
    > http://www.oponeo.pl/dane_opony/296/39754/metzeler_m
    e_22_3_00_r18_52_p_przod_tyl_tt_diagonal.htmlx

    Nie wiem.

    > lub ME77
    > http://www.oponeo.pl/dane_opony/296/39904/metzeler_p
    erfect_me_77_3_00_r18_47_s_przod_tyl_tl_diagonal.htm
    lx

    Troche lepiej, ale tez do dupy. Na tyle mam ME33 i fajnie trzyma, na
    przodzie tez mialem jakas w normalnym (nie calowym) rozmiarze, ale sie
    skonczyla i teraz na okazjonalne wycieczki jezdze na 77. Na mokrym mozna
    kolo zablokowac i sie ciagnie (ale ja ciagle mam w TS'ce tarcze).

    > tyle że na przód nie będzie 2.75 tylko 3.00,

    Uwaga, bo nie kazda sie zmiesci!

    --
    pzdr:
    Ivam