  • 11. Data: 2015-11-13 18:06:13
    Temat: Re: Heatgun z Lidla
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Regulacji właściwie nie ma, jest dwustanowy przełącznik zakresów.
    > Twój pomysł sprawdziłem, po minucie grzania płytka pięknie polutowana.
    > No dobrze, nie płytka, parę oporników poklejonych do jakiegoś odpadu
    > PCB. Niestety, trzeba kleić, inaczej wszystko pięknie zdmuchuje.
    > Hot-aira raczej tym nie zastąpisz.

    To dlaczego nie kupić tego , co zlinkowałem ?
    Jeszcze raz ;

    http://allegro.pl/858-mocna-stacja-lutownicza-hot-ai
    r-w-wa-i5184712536.html

    20 zł drożej, ale jest regulacja. Na oko (bo nie mam tego wynalazku)
    wygląda OK. Znaczy jako hotair na minimum wymogów...

  • 12. Data: 2015-11-13 19:41:30
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-11-13 o 18:06, sundayman pisze:

> [...]
    >
    > 20 zł drożej, ale jest regulacja. Na oko (bo nie mam tego wynalazku)
    > wygląda OK. Znaczy jako hotair na minimum wymogów...

    I jest ok, pracuję takim, ma reg nadmuchu i temp, kabel cienki i miękki
    więc nie przeszkadza w operowaniu kolbą, trzeba tylko uważać żeby
    gorącej kolby nie odłożyć tak jak na zdjęciu bo stopi się wentylator
    który jest w kolbie.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 13. Data: 2015-11-15 11:08:35
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 13-11-2015 o 19:41, janusz_k pisze:

> [...]
    > więc nie przeszkadza w operowaniu kolbą, trzeba tylko uważać żeby
    > gorącej kolby nie odłożyć tak jak na zdjęciu bo stopi się wentylator

    Po odłożeniu hota w uchwyt nadal powinno dmuchać, aż do jego
    wystudzenia. Potem się wyłączyć. Jest to nawet w opisie, więc musisz
    mieć uszkodzenie.

  • 14. Data: 2015-11-15 15:42:12
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-11-15 o 11:08, szod pisze:

    > Po odłożeniu hota w uchwyt nadal powinno dmuchać, aż do jego
    > wystudzenia. Potem się wyłączyć. Jest to nawet w opisie, więc musisz
    > mieć uszkodzenie.
    Może, sam to później przez przypadek to odkryłem, najczęściej szybciej
    wyłączę przy odkładaniu.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 15. Data: 2015-11-17 11:38:21
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2015-11-13 o 11:34, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Powitanko,

    > A jako hot-air by sie nadal? Bo zakres temp. jakby OK, ale regulacji to
    > ja tam nie widze.
    >
    > Pozdroofka,
    > Pawel Chorzempa

    Tu jest instrukcja do bardzo podobnej zabawki:

    http://www.steinel.de/out/pictures/media/bedien_1100
    17517.pdf

    Jest w niej napisane:

    "The STEINEL HL Stick power tool is intended for shaping plastic as well
    as for heating shrink tubing. It is also suitable
    for soldering, de-soldering and undoing bonded joints."

    Więc może jednak :-)

    P.P.

  • 16. Data: 2015-11-17 11:51:11
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2015-11-17 o 11:38, Paweł Pawłowicz pisze:

> [...]
    > as for heating shrink tubing. It is also suitable
    > for soldering, de-soldering and undoing bonded joints."

    I jeszcze:

    https://www.youtube.com/watch?v=P_jNV1NE98E

    od 1min 28sek.

    P.P.