  • 1. Data: 2015-11-12 20:30:59
    Temat: Heatgun z Lidla
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W Lidlu pojawiła się zabawka o dziwacznej nazwie "zestaw do wytłaczania
    wzorów". W skład tego zestawu wchodzi zgrabny grzejniczek, bardzo dobrze
    spisujący się przy obkurczaniu wyrobów termokurczliwych. Dodatkowy bonus
    to pieczątki z misiami i choinkami, jak znalazł na mikołaja.

    P.P.

  • 2. Data: 2015-11-13 09:31:38
    Temat: Re: Heatgun z Lidla
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-11-12 o 20:30, Paweł Pawłowicz pisze:
> [...]
    > spisujący się przy obkurczaniu wyrobów termokurczliwych. Dodatkowy bonus
    > to pieczątki z misiami i choinkami, jak znalazł na mikołaja.

    szkoda że nie zapodałeś zdjęcia.

  • 3. Data: 2015-11-13 09:32:50
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    o to chodzi ?

    http://www.lidl.pl/pl/oferta.htm?action=showDetail&i
    d=47471

    99 zł za opalarkę, to jakby ciut drogawo...

  • 4. Data: 2015-11-13 10:35:50
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2015-11-13 o 09:32, sundayman pisze:
    > o to chodzi ?
    >
    > http://www.lidl.pl/pl/oferta.htm?action=showDetail&i
    d=47471

    > 99 zł za opalarkę, to jakby ciut drogawo...

    Jesteś pewien?

    http://www.elfadistrelec.pl/en/hot-air-blower-de-ste
    inel-hl-stick-de/p/11039856?q=heatgun&page=2&origPos
    =28&origPageSize=25&simi=92.29

    Poza tym to nie jest opalarka.

    P.P.

  • 5. Data: 2015-11-13 11:34:50
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > W Lidlu pojawiła się zabawka o dziwacznej nazwie "zestaw do wytłaczania
    > wzorów

    A jako hot-air by sie nadal? Bo zakres temp. jakby OK, ale regulacji to
    ja tam nie widze.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 6. Data: 2015-11-13 13:42:34
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Jesteś pewien?
    >
    > http://www.elfadistrelec.pl/en/hot-air-blower-de-ste
    inel-hl-stick-de/p/11039856?q=heatgun&page=2&origPos
    =28&origPageSize=25&simi=92.29

    raczej jestem ;

    http://www.leroymerlin.pl/narzedzia-reczne/narzedzia
    -do-dekoracji/opalarki/opalarka-54g515-pegasus,p9761
    7,l788.html

    > Poza tym to nie jest opalarka.

    aha...

  • 7. Data: 2015-11-13 15:17:36
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2015-11-13 o 13:42, sundayman pisze:

> [...]
    >>

    > raczej jestem ;
    >
    > http://www.leroymerlin.pl/narzedzia-reczne/narzedzia
    -do-dekoracji/opalarki/opalarka-54g515-pegasus,p9761

    Jeśli już chcesz porównywać, to porównuj rzeczy porównywalne. Zamiast
    grzejniczka o mocy 350 W pokazujesz półtorakilowatowe narzędzie o
    totalnie różnym zastosowaniu. Na tej zasadzie to zapalniczka jeszcze tańsza.

    P.P.

  • 8. Data: 2015-11-13 15:26:33
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2015-11-13 o 11:34, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Powitanko,

    > A jako hot-air by sie nadal? Bo zakres temp. jakby OK, ale regulacji to
    > ja tam nie widze.
    >
    > Pozdroofka,
    > Pawel Chorzempa

    Regulacji właściwie nie ma, jest dwustanowy przełącznik zakresów.
    Twój pomysł sprawdziłem, po minucie grzania płytka pięknie polutowana.
    No dobrze, nie płytka, parę oporników poklejonych do jakiegoś odpadu
    PCB. Niestety, trzeba kleić, inaczej wszystko pięknie zdmuchuje.
    Hot-aira raczej tym nie zastąpisz.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 9. Data: 2015-11-13 17:02:57
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > grzejniczka o mocy 350 W pokazujesz półtorakilowatowe narzędzie o
    > totalnie różnym zastosowaniu. Na tej zasadzie to zapalniczka jeszcze

    A to jest jakaś wada, że "półtorakilowatowe" ? Bo imo raczej zaleta.

    Byłem dziś w lidlu, oglądałem, i nie widzę żadnej korzyści z kupienia
    tego czegoś za 100 zł zamiast normalnej opalarki za 40 zł.

    Gdybym zaś miał kupić coś co, rzeczywiście jest bardziej precyzyjne, to
    wolałbym to ;

    http://allegro.pl/858-mocna-stacja-lutownicza-hot-ai
    r-w-wa-i5184712536.html

    Cena praktycznie taka sama - użyteczność bez porównania.

  • 10. Data: 2015-11-13 17:51:35
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Hot-aira raczej tym nie zastąpisz.

    Dzieki. Strasznie nie chce mi sie naprawiac mojego, ale trzeba bedzie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa