    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 6 Sep 2013 16:19:15 -0700 (PDT)
    Subject: Re: He, he. Policja chce
    From: k...@g...com

    W dniu piątek, 6 września 2013 23:37:58 UTC+2 użytkownik R2r napisał:

    > Masz prawo mieć takie zdanie. :-)
    >
    > Szkoda tylko, że nie rozumiesz tego, co czytasz, bo pomysł nie był mój.
    >
    > Niemniej nadal twierdzę, że nie mam w zasadzie nic przeciwko niemu, o
    >
    > ile takie kary byłyby skutecznie egzekwowane. Jest jeszcze kilka innych
    >
    > aspektów, które należałoby rozważyć przed ich wprowadzeniem, ale brak
    >
    > skuteczności w realizacji kary czyni ją bezsensowną, dlatego jest to
    >
    > podstawowy problem do rozwiązania.
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam. Artur.

    __

    Żeby system był w miarę szczelny nie można zabierać PJ na tydzień. Wszyscy wiedzą ze
    większość przez taki tydzień będzie jeździła bo prawdopodobieństwo złapania jest
    niewielkie. Im dłuższy czas tym szansa na złapanie większa. Państwo ma potężne
    narzędzie żeby łapać. To system kamer. Takie nad bramkami co kasują za przejazd
    rozpoznają samochody. Czy tylko samochody? W Londynie działa system rozpoznawania
    twarzy. Skuteczność w granicach 85%. W Polsce do każdego samochodu da się przypisać
    konkretną osobę posiadającą PJ. Jak Malinowskiemu zabiorą na pół roku i jak będzie
    jego prywatny samochód pojawiał się w systemie to będzie znaczyło że ktoś nim jeździ.
    Jak system na kilkudziesięciu, kilkuset zdjęciach uzna że kierowca jest podobny do
    Malinowskiego to będzie chciał weryfikacji zrobionej przez człowieka. Jeśli człowiek
    uzna ze na zdjęciach jest Malinowski i na dodatek kieruje samochodem to w/w dostanie
    pierwsze poważne ostrzeżenie w postaci kary pieniężnej. Oczywiście nie dostanie do
    domu wezwania żeby coś wyjaśniał, bo wiadomo że będzie się migał. System wybierze
    dogodny moment i wystawi go patrolowi. Że niby przypadkowo. Za drugim razem będzie
    miał sprawę w sądzie. W Polsce wystarczy przez dwa miesiące złapać 500 takich co mają
    zabrane PJ i jeżdżą i to podać kilka razy w wiadomościach. Oczywiście w rozwinięciu
    ma być jaki duży parasol w dupie im otworzono. Ktoś może uznać że to co napisałem to
    sf. Jest XXI wiek i stan techniki pozwala na uruchomienie takiego systemu. Pytanie
    brzmi nie czy go uruchomią. Brzmi kiedy go uruchomią.