  • Data: 2013-09-01 12:18:41
    Temat: Re: He, he. Policja chce
    Od: R2r <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W roli kary (a nie prewencji!) zakaz spokojnie mógłby być wykonywany
    > w typowym 3- albo 6-miesięcznym okresie.

    > Tryb mandatowy nie wymagałby sądu :)

    OK. Policja zabiera i przesyła do organu wydającego (Starostwa). I co?
    ano może być, że zanim do tego starostwa dokument dojdzie okres kary już
    minie. :-)

    > Jedno trafienie dałoby całkiem spory skutek prewencyjny gdzieś
    > do trzeciego rzędu znajomych :)
    Przypuszczam, że wątpię. To, że ktoś wygrał w totka nie spowoduje, że
    wszyscy (albo zdecydowana większość) w jego otoczeniu nagle zaczną
    intensywnie grać. A to - jak to nazwałeś - trafienie może się u tych,
    którzy ewentualnie się o tym w ogóle dowiedzą wywołać współczucie "a to
    pecha miał chłopina".

    > Mi się *wydawało* że gdzieś są takie krótkie zakazy.
    > Jak ktoś kojarzy to poproszę o zapodanie.

    Nie jest tak w niektórych stanach USA, że można dostać np. 5 dni aresztu?

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __