  • 1. Data: 2010-09-21 11:26:09
    Temat: Hasło karty SIM
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    Witam,
    mam problem z zapomnianym hasłem blokującym obce karty SIM.
    Pacjentem jest Toshiba G900.
    Czy da się coś z tym zrobić?

    --
    wO.ôhoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 2. Data: 2010-09-21 11:31:01
    Temat: Re: Hasło karty SIM
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 21 Sep 2010 13:26:09 +0200, woohoo napisał(a):

    > Witam,
    > mam problem z zapomnianym hasłem blokującym obce karty SIM.
    > Pacjentem jest Toshiba G900.
    > Czy da się coś z tym zrobić?

    Najlepiej zapytać właściciela telefonu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-09-21 11:36:30
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-09-21 13:31, Waldek Godel pisze:
    > Najlepiej zapytać właściciela telefonu.

    Ja nim jestem. Telefon przeleżał trochę w szufladzie, po czym został
    sprzedany. Gdybym miał go w rękach, to bym może w końcu trafił na
    właściwe, bo coś mi się przypomina, ale ma go już kupujący, a nie chcę
    mu wysyłać zestawu wszystkich moich haseł...

    --
    wO.ôhoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 4. Data: 2010-09-21 14:33:56
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    On 2010-09-21 13:36, woohoo wrote:

> [...]
    > właściwe, bo coś mi się przypomina, ale ma go już kupujący, a nie chcę
    > mu wysyłać zestawu wszystkich moich haseł...

    To niech ci go odeslen na twoj koszt, ty go odblokujesz, dolozysz
    gadgeta jakowegos, odeslesz i bedzie git...

    Pozdro

    Maseł

  • 5. Data: 2010-09-21 14:55:45
    Od: Alias Awatar <a...@a...eu>

    W dniu 10-09-21 13:36, woohoo pisze:

    > Ja nim jestem. Telefon przeleżał trochę w szufladzie, po czym został
    > sprzedany.

    Coś kręcisz ;)

    G.

  • 6. Data: 2010-09-21 15:42:00
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-09-21 16:33, Maseł pisze:
    > To niech ci go odeslen na twoj koszt, ty go odblokujesz, dolozysz
    > gadgeta jakowegos, odeslesz i bedzie git...

    Najpierw wolałbym się dowiedzieć, czy np. wgranie świeżego firmware'u
    nie załatwi sprawy.

    --
    wO.ôhoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 7. Data: 2010-09-21 15:42:46
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-09-21 16:55, Alias Awatar pisze:
    > Coś kręcisz ;)

    Mam dowód zakupu, bo przed pakowaniem spadł na podłogę i o nim
    zapomniałem. :)

    --
    wO.ôhoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 8. Data: 2010-09-21 16:36:52
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2010-09-21 13:26, woohoo pisze:
    > Witam,
    > mam problem z zapomnianym hasłem blokującym obce karty SIM.
    > Pacjentem jest Toshiba G900.
    > Czy da się coś z tym zrobić?

    podpowiedź:
    to hasełko znając cie, to na pewno "kartofel", "zimny lech" albo
    "pisdokomuszki"

    --
    tfu, co ty na PISku siedziałaś??

  • 9. Data: 2010-09-21 20:44:17
    Od: Alias Awatar <a...@a...eu>

    W dniu 10-09-21 17:42, woohoo pisze:

    > Mam dowód zakupu, bo przed pakowaniem spadł na podłogę i o nim
    > zapomniałem. :)

    :) Chodzi mi raczej o to ze jest twój mimo iż go sprzedałeś i wysłałeś i
    już nawet nie masz ale dalej jest twój ;)

    G.

  • 10. Data: 2010-09-22 11:48:02
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    woohoo <2...@D...pl> Odpowiedz na

    > Najpierw wolałbym się dowiedzieć, czy np. wgranie świeżego firmware'u
    > nie załatwi sprawy.

    Zrób hard reset. Jak to pomoże to wgranie innego romu też nie pomoze.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d