  • 81. Data: 2009-01-20 09:16:51
    Temat: Re: Harmonogram cyfryzacji w PL
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Aby było mniej operacji na sygnale (mimo że "cyfrowym").
    > Podczas odtwarzania taśmy, dekoder NICAM byłby nieużywany (nie odląda się
    > wtedy sygnału z anteny ani go zapisuje).
    > Można go użyć podczas odczytu jakby pracował przy odbiorze sygnału z
    > anteny.
    > Łatwo go zapisać (mało miejsca zajmuje) i można zapisywać "online" jak
    > leci.
    > A że to dobry system to na kasecie niech sobie leży.

    O czym Ty piszesz? Podniecasz się dżwiękiem NICAM w magnetowidzie, podczas
    gdy obraz w standardzie VHS to coraz bardziej relikt przeszłości :-).
    Podnieca Cię oglądanie 240 linii, no niech będzie nawet 400? A i to tylko
    niedługo po zapisie, bo potem jest już tylko gorzej...

  • 82. Data: 2009-01-20 09:58:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości news:

    > I jeszcze dla uzupełnienia
    > http://satkurier.pl/news/44931/dvb-t-w-polsce-poznie
    j-pozostaja-testy.html

    I tak w kółko macieju.
    Pierdzielone pisiory.

  • 83. Data: 2009-01-20 13:43:45
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Zakładając (mocno hipotetycznie) że nawet zapiszesz ten sygnał NICAM, to
    > zastanów się po co? Myślałeś o tym zanim zacząłeś wypisywać te bzdury?

    Hmm, nie będe się spierał bo nigdy się nad tym nei zastanawiałem ale
    magnetowid który gdześ tam jeszcze leży w szafie HV-HD100 panasonica
    nagrywał stereo ze zwykłej anteny.

  • 84. Data: 2009-01-20 13:46:50
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    NV-HD100 bo mi się literówka zrobiła.

  • 85. Data: 2009-01-20 13:51:08
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Hmm, nie będe się spierał bo nigdy się nad tym nei zastanawiałem ale
    > magnetowid który gdześ tam jeszcze leży w szafie HV-HD100 panasonica
    > nagrywał stereo ze zwykłej anteny.

    Oczywiście że nagrywa stereo, ale to nie jest już NICAM ;-). Magnetofon
    stereofoniczny też nagrywa z radia dźwięk stereo, ale nie jest to p.cz.
    stereo ;-), tylko dwa kanały, sygnał m.cz. audio.

  • 86. Data: 2009-01-22 11:28:22
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    net.pl