    From: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Harley - problem [Uwaga - dlugie]
    Date: Wed, 26 May 2010 21:56:51 +0200

    Grzybol pisze:
    ...>8
    > Klasyka - stary wyjadacz mający resztę za młodych
    > baranów. Nie sądzisz?

    Nie sadze
    Nie uwazasz ze wizyta u dobrego lekarza mogla by Ci pomoc?
    Zreszta, naprawde szkoda strzepic jezyka bo jestes nieprzemakalny.

    > Prawda jest taka, że nie masz nhmniejszego pojęcia kim
    > jestem, ile mam lat i to pierdolenie o frustracjach:-) Żenua.
    > Psycholog do dupy...

    Nie mam pojecia ile masz lat, jak wygladasz i czym jezdzisz (choc gadasz
    jak dupek ktory niestety wie ze jest za glupi na motocykl i to go
    frustruje).
    Wystarczy mi tylko to co piszesz.

    > Nigdy nikogo nie zabiłem, w przeciwieństwie do
    > Ciebie:-)

    Nawet biedaku czytac nie potrafisz :(
    Wspolczuje!

    > P.S. Na motocyklach różnych marek jeżdże od 30 lat. Robię rocznie
    > średnio około 10-15 tys km na motocyklach. Mam ich zawsze 3-4 sztuki
    > w garażu. Więc nie kreuj się na starego miszcza. Sądzisz że więcej
    > najeździłeś ode mnie w życiu?

    Jestem pod wrazeniem! Tzn inaczej - jestem w szoku bo jesli 5% tego co
    napisales jest prawda to gdzies Ty sie taki glupi uchowal?
    Ja Tobie sie nie chwalilem czym i ile jezdze. Ale Ty zaczynasz "na
    klaty", jak dzieciak z podstawowki.

    Zgodnie z rada Ivama - "przywitaj sie z kolegami" (jesli wogole wiesz
    geniuszu o co chodzi)

    I to by bylo na tyle
    Sir Piernik
    Betvelwe