  • Data: 2010-05-27 22:00:19
    Temat: Re: Harley - problem [Uwaga - dlugie]
    Od: "Sybi" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuczu" napisał:
    > Nie. Felga 3.00x16 daje rade do rozmiaru 150. 140/90 nie robi problemu.
    > Intruder 1400 ma felge 3,50 x 15 i opone 170 wiec w czym szum ?

    Nie wiem Kuczu! Zastanawiam sie! Jakas przyczyna hujowego zachowania opony
    musi byc!
    Jechalem samochodem za tym motocyklem i rzucalo nim na boki po pol metra!!!
    W tym szum!!

    > Ale w jakim sensie zle ? Elektrownia ma szprychowane czy odlewane kola ?
    > Bo problem moze byc zwiazany z typem opony (TT/TL)

    No w takim sensie zle ze po osiagnieciu 140km/h rzuca motocyklem na boki!!!
    Kola aluminiowe TL a opony ME880 sa uniwersalne TL/TT, wiec chyba nia tu
    problem. .

    Wlasnie skonczylem akcje. Zamontowalem nowa 140/90B16 i moto idzie jak po
    sznurku!
    A teraz to ide spac! Dobranoc;)
    --
    Pozdr