  • Data: 2010-05-26 08:52:01
    Temat: Re: Harley - problem [Uwaga - dlugie]
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26.05.2010 Kuczu <q...@g...com> napisał/a:

    > Bo jest do przedniego zawieszenia i stanowi jeden, bardzo duzy i
    > skomplikowany element, zawierajacy takze komplet zegarow, radio, 2 kg
    > kabli i inne gadzety. Nie da sie tego zamocowac zle bo albo pasuje albo
    > nie.

    Widzisz tego nie wiem, i skoro Ty wiesz to ok, ale i tak targają mną
    wątpliwości czy ta cała "skomplikowana elementa" nie może np: po "lekkim
    paciaku" być z jednej strony bardziej niż z drugiej. Przy większych
    prędkościach 140, pod 160 i więcej, nawet niewielkie przesunięcie ma
    znaczenie.

    > Twoje dywagacje maja podobnty sens jak wypowiedz ze np. XX albo
    > Busa wezykuje bo ktos mu krzywo zamocowal owiewke.

    Wiesz, napiszę Ci 3 raz to samo: To właśnie miejsce zamocowania owiewki
    ma znaczenie, do ramy dobrze (zwykłe lekko krzywe nie ma znaczenia), do
    kierownicy źle (trochę krzywo może mieć znaczenie). Oczywiście zależy od
    prędkości. Dlatego nie rozumiem co chciałeś przekazać.

    --
    kakmaratgmaildotcom