  • Data: 2010-05-26 07:49:51
    Temat: Re: Harley - problem [Uwaga - dlugie]
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-26 09:34, kakmar pisze:

    > OK, obrazki widziałem, na żywo nigdy się nie przyglądałem. To jak jest
    > mocowana ta owiewka? Do czego i dlaczego nie da się jej źle zamocować?
    >
    > Bo z oglądania obrazków wydaje mi się że, mocowana do przedniego
    > zawieszenia/kierownicy (na jedno wychodzi).

    Bo jest do przedniego zawieszenia i stanowi jeden, bardzo duzy i
    skomplikowany element, zawierajacy takze komplet zegarow, radio, 2 kg
    kabli i inne gadzety. Nie da sie tego zamocowac zle bo albo pasuje albo
    nie. Twoje dywagacje maja podobnty sens jak wypowiedz ze np. XX albo
    Busa wezykuje bo ktos mu krzywo zamocowal owiewke.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition