-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Kuczu <q...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Harley - problem [Uwaga - dlugie]
Date: Mon, 24 May 2010 09:03:41 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 44
Message-ID: <htd8cm$6av$1@news.onet.pl>
References: <htd4cs$8fk$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: ffi242.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1274684630 6495 83.13.138.242 (24 May 2010 07:03:50 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 24 May 2010 07:03:50 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.9) Gecko/20100317
Thunderbird/3.0.4
In-Reply-To: <htd4cs$8fk$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:623201
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-05-24 07:55, Sybi pisze:
> Takim czyms podjechal do mnie klient z pro?b? o dok?adne sprawdzenie i
> wywa?enie k?, co zrobi?em; przy okazji wymieniaj?c mu przednia opon? na
> now? bo by?a pop?kana.
> Problem lezy w tym ze motocykl osiagajac 140 km/h zaczyna wezykowac tzn.
> buja nim na boki i trudno utrzymac kierownice. To ma jakas angielsko
> brzmiaca nazwe ale zapomnialem;)
> Felgi proste, opony nowe, kola wywazane po kilka razy, nie ma luzu na
> wahaczu ani w glowce ramy (te lozyska byly sprawdzane przez trzy serwisy w
> tym jeden auoryzowany Harleya!)
> A motocykl jak sie bujal tak sie buja dalej. Ten problem pojawil sie po
> wymianie tylnej opony na nowa i w tej chwili strach jezdzic szybciej jak 120
> km./h bo ryzykuje sie wjechanie do rowu.
> Po trzech dniach walki zauwazylem ze tylne kolo jest ustawione
> niesymetrycznie wzgledem blotnika to dalo do myslenia, zlapalem dluga prosta
> listwe aluminiowa i przylozylem do boku tylnej opony.
> Jak przykladam z lewej strony to boki opon przedniej i tylnej sa w jedenj
> plaszczyznie a jak z prawej to przednia opona odstaje od listwy 2 cm!!!
> To chyba nie jest normalne i tu dochodze do pytan.
> Czy istnieje w Harleyu mozliwosc blednego zamocowania tylnego kola tak aby
> bylo przesuniete w lewo od osi motocykla? Z moich obserwacji wynika ze to
> nie bardzo mozliwe.
> Czy istnieje mozliwosc regulacji poprzecznego ustawienia wahacza wzgledem
> motocykla?
> Inne pomysly?
Podobne objawy daja za mocno skrecone lozyska glowki. Jesli natomiast
lozyska sa ok to problem moze lezec w lozyskowaniu tylnego wahacza. W
FLHT i R wahacz jest lozyskowany na metalowo-gumowych tulejach. Ich
zuzycie powoduje wlasnie plywanie motocykla.
Biorac pod uwage iz praktycznie nie da sie nieprawidlowo zalozyc tylne
kolo wlasnie w lozyskowaniu wahacza bym szukal. No i radze sprawdzic
stan poduszek pod silnikiem i ustawienie calej jednostki w ramie
(ustawienie mozna regulowac)
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
Następne wpisy z tego wątku
- 24.05.10 07:28 Kuczu
- 24.05.10 08:07 Bartek
- 24.05.10 08:28 Kuczu
- 24.05.10 19:18 wod.nick
- 24.05.10 22:33 marider
- 25.05.10 04:16 Sybi
- 25.05.10 05:31 Kuczu
- 25.05.10 20:11 Sir Piernik
- 25.05.10 20:13 Kuczu
- 25.05.10 20:25 Tytus
- 25.05.10 20:53 kakmar
- 25.05.10 21:04 Kuczu
- 25.05.10 21:24 kakmar
- 26.05.10 06:00 Kamil Nowak 'Amil
- 26.05.10 06:43 Kuczu
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=