eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleHarley - problem [Uwaga - dlugie]Re: Harley - problem [Uwaga - dlugie]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Kuczu <q...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Harley - problem [Uwaga - dlugie]
    Date: Mon, 24 May 2010 09:03:41 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 44
    Message-ID: <htd8cm$6av$1@news.onet.pl>
    References: <htd4cs$8fk$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ffi242.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1274684630 6495 83.13.138.242 (24 May 2010 07:03:50 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 24 May 2010 07:03:50 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.9) Gecko/20100317
    Thunderbird/3.0.4
    In-Reply-To: <htd4cs$8fk$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:623201
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-05-24 07:55, Sybi pisze:

    > Takim czyms podjechal do mnie klient z pro?b? o dok?adne sprawdzenie i
    > wywa?enie k?, co zrobi?em; przy okazji wymieniaj?c mu przednia opon? na
    > now? bo by?a pop?kana.
    > Problem lezy w tym ze motocykl osiagajac 140 km/h zaczyna wezykowac tzn.
    > buja nim na boki i trudno utrzymac kierownice. To ma jakas angielsko
    > brzmiaca nazwe ale zapomnialem;)
    > Felgi proste, opony nowe, kola wywazane po kilka razy, nie ma luzu na
    > wahaczu ani w glowce ramy (te lozyska byly sprawdzane przez trzy serwisy w
    > tym jeden auoryzowany Harleya!)
    > A motocykl jak sie bujal tak sie buja dalej. Ten problem pojawil sie po
    > wymianie tylnej opony na nowa i w tej chwili strach jezdzic szybciej jak 120
    > km./h bo ryzykuje sie wjechanie do rowu.
    > Po trzech dniach walki zauwazylem ze tylne kolo jest ustawione
    > niesymetrycznie wzgledem blotnika to dalo do myslenia, zlapalem dluga prosta
    > listwe aluminiowa i przylozylem do boku tylnej opony.
    > Jak przykladam z lewej strony to boki opon przedniej i tylnej sa w jedenj
    > plaszczyznie a jak z prawej to przednia opona odstaje od listwy 2 cm!!!
    > To chyba nie jest normalne i tu dochodze do pytan.
    > Czy istnieje w Harleyu mozliwosc blednego zamocowania tylnego kola tak aby
    > bylo przesuniete w lewo od osi motocykla? Z moich obserwacji wynika ze to
    > nie bardzo mozliwe.
    > Czy istnieje mozliwosc regulacji poprzecznego ustawienia wahacza wzgledem
    > motocykla?
    > Inne pomysly?


    Podobne objawy daja za mocno skrecone lozyska glowki. Jesli natomiast
    lozyska sa ok to problem moze lezec w lozyskowaniu tylnego wahacza. W
    FLHT i R wahacz jest lozyskowany na metalowo-gumowych tulejach. Ich
    zuzycie powoduje wlasnie plywanie motocykla.

    Biorac pod uwage iz praktycznie nie da sie nieprawidlowo zalozyc tylne
    kolo wlasnie w lozyskowaniu wahacza bym szukal. No i radze sprawdzic
    stan poduszek pod silnikiem i ustawienie calej jednostki w ramie
    (ustawienie mozna regulowac)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: