eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleHarley - problem [Uwaga - dlugie]Re: Harley - problem [Uwaga - dlugie]
  • Data: 2010-05-24 06:26:47
    Temat: Re: Harley - problem [Uwaga - dlugie]
    Od: "vIrek" <i...@r...eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam
    Użytkownik "Sybi" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:htd4cs$8fk$1@inews.gazeta.pl...
    > Czesc!
    > Mam pytanie do znawcow budowy i praktyków w temacie napraw sprzetu o
    > nazwie:
    > 1450 FLHTC/U-I Elektra Glide Ultra Classic '2004
    >
    > Takim czyms podjechal do mnie klient z prośbą o dokładne sprawdzenie i
    > wyważenie kół, co zrobiłem; przy okazji wymieniając mu przednia oponę na
    > nową bo była popękana.
    > Problem lezy w tym ze motocykl osiagajac 140 km/h zaczyna wezykowac tzn.
    > buja nim na boki i trudno utrzymac kierownice. To ma jakas angielsko
    > brzmiaca nazwe ale zapomnialem;)
    > Felgi proste, opony nowe, kola wywazane po kilka razy, nie ma luzu na
    > wahaczu ani w glowce ramy (te lozyska byly sprawdzane przez trzy serwisy w
    > tym jeden auoryzowany Harleya!)
    Miałem identyczne objawy (VTX 1800), przy 120-140 motocykl zaczynał
    myszkować z coraz większą amplitudą.
    Pomogła wymiana łożysk w główce na nowe. Jak wcześniej sprawdzałem kilka
    razy to też nie było luzu, ale po zdemontowaniu przodu i zostawieniu tylko
    samych półek dało się wyczuć, że skęcanie kierownicą nie odbywa się idealnie
    płynnie tylko w jednym miejscu jest wyczuwalny lekki opór - gdy były
    założone lagi i koło to tego oporu nie dało się wyczuć.

    Pozdrawiam

    --
    vIrek
    VTX1800


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: