eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleHarley - problem [Uwaga - dlugie]Re: Harley - problem [Uwaga - dlugie]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!news.nask.pl!news.nask
    .org.pl!news.unit0.net!feeder2.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.2
    46.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!un
    t-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
    TED!not-for-mail
    From: "vIrek" <i...@r...eu>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    References: <htd4cs$8fk$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Harley - problem [Uwaga - dlugie]
    Date: Mon, 24 May 2010 08:26:47 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Lines: 32
    Message-ID: <4bfa1c2b$0$2603$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.16.53.210
    X-Trace: 1274682411 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2603 83.16.53.210:57208
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:623195
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Użytkownik "Sybi" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:htd4cs$8fk$1@inews.gazeta.pl...
    > Czesc!
    > Mam pytanie do znawcow budowy i praktyków w temacie napraw sprzetu o
    > nazwie:
    > 1450 FLHTC/U-I Elektra Glide Ultra Classic '2004
    >
    > Takim czyms podjechal do mnie klient z prośbą o dokładne sprawdzenie i
    > wyważenie kół, co zrobiłem; przy okazji wymieniając mu przednia oponę na
    > nową bo była popękana.
    > Problem lezy w tym ze motocykl osiagajac 140 km/h zaczyna wezykowac tzn.
    > buja nim na boki i trudno utrzymac kierownice. To ma jakas angielsko
    > brzmiaca nazwe ale zapomnialem;)
    > Felgi proste, opony nowe, kola wywazane po kilka razy, nie ma luzu na
    > wahaczu ani w glowce ramy (te lozyska byly sprawdzane przez trzy serwisy w
    > tym jeden auoryzowany Harleya!)
    Miałem identyczne objawy (VTX 1800), przy 120-140 motocykl zaczynał
    myszkować z coraz większą amplitudą.
    Pomogła wymiana łożysk w główce na nowe. Jak wcześniej sprawdzałem kilka
    razy to też nie było luzu, ale po zdemontowaniu przodu i zostawieniu tylko
    samych półek dało się wyczuć, że skęcanie kierownicą nie odbywa się idealnie
    płynnie tylko w jednym miejscu jest wyczuwalny lekki opór - gdy były
    założone lagi i koło to tego oporu nie dało się wyczuć.

    Pozdrawiam

    --
    vIrek
    VTX1800


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: