  • Data: 2010-06-18 20:45:14
    Temat: Re: "Harley mój kumpel" - spotkanie z autorami
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Użytkownik "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hvg1ms$45k$1@inews.gazeta.pl...

    > No niech żałuje kto nie był.
    > http://www.warszawa.pl/_apache/upload/12/13/5/12135.
    JPG
    > prawdziwi harleisci tam byli...

    No cóż, może nie będąc motocyklistą nie kumam pewnych
    niuansów (harleyowcy, harleiści), ale czytając wspomnienia w
    książce "Harley mój kumpel" często odczuwam wzruszenie.

    Podziwiam ludzi, którzy mieli zacięcie, bigla i pasję.
    Jak dziś obserwuję kupowanie nówek sztuczek i szpanowanie
    nimi, to wiem, że daleko tym wszystkim misiakom do ludzi,
    którzy w swoje motocykle wkładali swe życie i krwawicę.

    Akurat Darek, ten z przytoczonego zdjęcia, dziś jeździ
    czasem na Hondzie, ale do swego Harleya części dorabiał w ZM
    w Ursusie.
    W Sylwestra 73/74 "dragsterek" Darka był największą atrakcją
    w Medyku (klub studencki Akademii Medycznej w Warszawie).
    Nawet załapał się na taśmę PKF. :)

    Szuwaks