-
11. Data: 2020-06-26 16:06:09
Temat: Re: Handlarz płakał jak spawał
Od: z <...@...pl>
Nowy "pikaczento" prosto z fabryki Spełniający wszystkie normy i mający
wszystkie papiery wyglądałby lepiej i lepiej ochronił pasażerów?
-
12. Data: 2020-06-26 16:23:03
Temat: Re: Handlarz płakał jak spawał
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Fri, 26 Jun 2020 06:54:26 -0700 (PDT), w
<27081225-71c9-4a73-8526-a97b41daa351o@googlegroups.
com>, Zenek Kapelinder
<4...@g...com> napisał(-a):
> z napisał o poprawnie zgodnie z zasadami sztuki naprawionym.
Spawak z 2 nie jest naprawiony zgodnie z zasadami sztuki.
-
13. Data: 2020-06-26 16:30:47
Temat: Re: Handlarz płakał jak spawał
Od: zhbick <n...@s...pl>
W dniu 26.06.2020 o 12:00, viktorius pisze:
> 3 lata temu Cordoba wpadła na trochę większy krzaczek, lekko aspirujący
> do określenia "drzewo" i tez nie wytrzymała tego spotkania:
> http://twojezaglebie.pl/samochod-rozpadl-sie-dwie-cz
esci/
Pas został na słupku a fotel pojechał dalej?
pozdrawiam,
Michał
-
14. Data: 2020-06-26 17:11:12
Temat: Re: Handlarz płakał jak spawał
Od: z <...@...pl>
To taka odpowiedź na falę hejtu podsycaną przez lobby producentów która
czujnie w tym wątku została "rozlana" ;-)
-
15. Data: 2020-06-26 17:24:05
Temat: Re: Handlarz płakał jak spawał
Od: RadoslawF <r...@g...com>
W dniu 2020-06-26 o 16:23, r...@k...pl pisze:
>> z napisał o poprawnie zgodnie z zasadami sztuki naprawionym.
>
> Spawak z 2 nie jest naprawiony zgodnie z zasadami sztuki.
Wbrew pozorom często jest.
Ważne są dwie rzeczy, użycie dobrych części karoserii i ich
poprawne połączenie/zespawanie.
Jak potem auto przechodzi badania u diagnosty i zostawia na
prostej dwa ślady a nie cztery to wszystko w porządku.
Pozdrawiam
-
16. Data: 2020-06-26 18:01:29
Temat: Re: Handlarz płakał jak spawał
Od: K <n...@e...com>
On 26/06/2020 16:24, RadoslawF wrote:
> W dniu 2020-06-26 o 16:23, r...@k...pl pisze:
>
>>> z napisał o poprawnie zgodnie z zasadami sztuki naprawionym.
>>
>> Spawak z 2 nie jest naprawiony zgodnie z zasadami sztuki.
>
> Wbrew pozorom często jest.
> Ważne są dwie rzeczy, użycie dobrych części karoserii i ich
> poprawne połączenie/zespawanie.
> Jak potem auto przechodzi badania u diagnosty i zostawia na
> prostej dwa ślady a nie cztery to wszystko w porządku.
>
>
> Pozdrawiam
Nie da sie poprawnie zespawac podlogi, dachu czy slupka przecietych w
polowie. Te elementy wystepuja jako jednolita calosc. Nie mozna kupic
np. polowy dachu czy podlogi albo np. tylnej cwiartki w ASO.
https://allegro.pl/oferta/audi-tt-tts-8s-cwiartka-ty
lna-tyl-prawa-blotnik-8239751126?bi_s=ads&bi_m=listi
ng%3Adesktop%3Aquery&bi_c=YjJhY2UxYTQtMTljZC00ZjZmLW
IwYTEtMDc0ZDJkNzk0YWI5AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emi
ssion_unit_id=08c0f044-fcb4-4434-890c-48d24bff1540
Chcesz mi powiedziec, ze z tego da sie bezpiecznie zlozyc samochod?
-
17. Data: 2020-06-26 18:42:33
Temat: Re: Handlarz płakał jak spawał
Od: WS <L...@c...pl>
On Friday, June 26, 2020 at 5:26:17 PM UTC+2, RadoslawF wrote:
> > Spawak z 2 nie jest naprawiony zgodnie z zasadami sztuki.
>
> Wbrew pozorom często jest.
> Ważne są dwie rzeczy, użycie dobrych części karoserii i ich
> poprawne połączenie/zespawanie.
Kilka lat temu bylem na wyjezdzie z gosciem, ktory programuje/ustawia roboty do
spawania karoserii w fabrykach, w wolnym czasie troche o tym opowiadal. Twierdzil, ze
w obecnych pojazdach nie da sie takich rzeczy porzadnie naprawic, tzn. nie ma to
zadnego sensu ekonomicznego. Tam jest zazwyczaj cienka blacha + jakies tworzywa
(czyli tak na prawde material kompozytowy), fabrycznie jest toto po spawaniu
nakladane gdzies od srodka i laduje w piecu, gdzie sie podgrzewa i twardnieje...
Blacharz jak pospawa prawidlowo blachy, to polaczenie ma ulamek wytrzymalosci
oryginalnej. Uzycie takiego samego materialu nie wchodzi w gre, bo pomijajac
wydlupanie starego wymaga wygrzania, czyli na poczatek wymontowania praktycznie
wszystkiego w okolicy... Wg niego przekoszony dach, zlamany slupek itp to oznacza
pojazd na zlom...
-
18. Data: 2020-06-26 19:17:51
Temat: Re: Handlarz płakał jak spawał
Od: RadoslawF <r...@g...com>
W dniu 2020-06-26 o 18:01, K pisze:
>>>> z napisał o poprawnie zgodnie z zasadami sztuki naprawionym.
>>>
>>> Spawak z 2 nie jest naprawiony zgodnie z zasadami sztuki.
>>
>> Wbrew pozorom często jest.
>> Ważne są dwie rzeczy, użycie dobrych części karoserii i ich
>> poprawne połączenie/zespawanie.
>> Jak potem auto przechodzi badania u diagnosty i zostawia na
>> prostej dwa ślady a nie cztery to wszystko w porządku.
>>
>>
>> Pozdrawiam
>
> Nie da sie poprawnie zespawac podlogi, dachu czy slupka przecietych w
> polowie. Te elementy wystepuja jako jednolita calosc. Nie mozna kupic
> np. polowy dachu czy podlogi albo np. tylnej cwiartki w ASO.
>
> https://allegro.pl/oferta/audi-tt-tts-8s-cwiartka-ty
lna-tyl-prawa-blotnik-8239751126?bi_s=ads&bi_m=listi
ng%3Adesktop%3Aquery&bi_c=YjJhY2UxYTQtMTljZC00ZjZmLW
IwYTEtMDc0ZDJkNzk0YWI5AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emi
ssion_unit_id=08c0f044-fcb4-4434-890c-48d24bff1540
>
>
> Chcesz mi powiedziec, ze z tego da sie bezpiecznie zlozyc samochod?
Więc poprawnie będzie nie pół podłogi a wymiana całej.
Podobnie z dachem. Jakiś jeszcze problem?
Pozdrawiam
-
19. Data: 2020-06-26 19:27:01
Temat: Re: Handlarz płakał jak spawał
Od: z <...@...pl>
Odpowiedz na pytanie czy ten naprawiany samochód ma lecieć w kosmos?
Czy ma jeździć 200 km/h kiedy w Polsce można 140?
Jak chcesz zakazać i wyegzekwować ten zakaz naprawiania samochodów?
Jak chcesz namówić Kowalskiego żeby kupił nowy zadłużając się na 20 lat?
Strasząc?
-
20. Data: 2020-06-26 19:41:51
Temat: Re: Handlarz płakał jak spawał
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Fri, 26 Jun 2020 17:24:05 +0200, w
<5ef61397$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>, RadoslawF <r...@g...com>
napisał(-a):
> W dniu 2020-06-26 o 16:23, r...@k...pl pisze:
>
> >> z napisał o poprawnie zgodnie z zasadami sztuki naprawionym.
> >
> > Spawak z 2 nie jest naprawiony zgodnie z zasadami sztuki.
>
> Wbrew pozorom często jest.
> Ważne są dwie rzeczy, użycie dobrych części karoserii i ich
> poprawne połączenie/zespawanie.
> Jak potem auto przechodzi badania u diagnosty i zostawia na
> prostej dwa ślady a nie cztery to wszystko w porządku.
Ale pierdoły.
Dwa może zostawiać (i dalej być krzywo pospawane).
Ale nigdy już nie będzie takie sztywne jak oryginał i nie złoży się tak podczas
wypadku jak producent zakładał.
No chyba że wstawisz szyny, ale i to nie daje gwarancji.